sobota, 24 grudnia 2022

 Piłkarzyk to świetny przyjaciel, nie zmieniaj się <3

18 komentarzy:

  1. fryta nie pisz o nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio mu dupe obrabiala

      Usuń
    2. Ich cała ekipa sobie obrabia dupe cały czas XD

      Usuń
    3. To akurat nie fryta pisala, tylko ktos wazniejszy, pozdro ;d

      Usuń
    4. To pisał budowlanka, chłopak fałszywki =d

      Usuń
    5. ciekawe jakąrole odgrywa fryzjerka XDD

      Usuń
    6. Co was obchodzi jakies pedały i szmata

      Usuń
    7. falszywka to wycieraczka do butow

      Usuń
    8. nikt nie wie co to za randomy

      Usuń
    9. fryta o wszystkich pisze

      Usuń
    10. a za plecami wbija noz w plecy

      Usuń
    11. huh to wszystko prawda mówie wam i jeszcze gdy chodziłem do podstawówki, to był tam taki Paweł, i ja jechałem na rowerze, i go spotkałem, i potem jeszcze pojechałem do biedronki na lody, i po drodze do domu wtedy jeszcze, już do domu pojechałem

      Usuń
    12. fryzjerka odgrywa role surogatki 8)

      Usuń
  2. Debil pisze sam o sobie hahahahahah

    OdpowiedzUsuń