czwartek, 22 września 2022

 Witam wszystkich, piszę to do ludzi, którzy oczerniają moją reputację, a także całego klubu „FTW”. Zostałem oczerniony, że używamy programów do zdobycia 1 pozycji, co jest absolutnym kłamstwem przez osoby zazdrosne. Zwykle nie piszę postów, ale postanowiłem to zrobić,

Nie rozumiem, jak ktoś może być tak chciwy i intrygujący, a jednocześnie zazdrosny o to, że nasz klub ma się dobrze. Jeśli macie dowody, możecie złożyć skargę do Rosyjskiej Administracji Gracza, i wtedy sie okaze! I nie mam konfliktu z nasza konkurencja „Val”, mówię o ludziach, którzy są podekscytowani grą, a nie swoim życiem osobistym. Ostatnie słowa, które chcę powiedzieć, to przestancie byc zazdrosni i pisać fałszywe wiadomości oraz zadbać o swoje życie osobiste, wydostać się z wirtualnego świata! ---dla ludzi, którzy żyją tylko w grze-- Pozdrowienia Autor: Romeo.

10 komentarzy:

  1. XDDDDDDDDDNMG spadaj lizac jaja validy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisal bys mi to na glownym, myslisz ze nie wiem kto pisze? Latwo sie domyslic :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. weź się lecz dziecko, nie mam obowiązku się podpisywać :)))) plus nie znasz nawet moich poprawnych zaimków

      Usuń
  2. sam gra zyjesz a pierdolisz ze inni zyja smieciu xd

    OdpowiedzUsuń
  3. nie rób krińdźiu

    OdpowiedzUsuń
  4. ludziach podekscytowanych grą? a nie pamietasz juz jak kiedys na czacie na fotostranie pisales ze czlonkowie twojego klubu maja nie isc na nastepty dzien do pracy/szkoly zeby val was nie przegonilo i maja od rana wbijac xddd hipokryta pierdolony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, to nie bylem ja tylko pewna osoba sobie zalozyla konto z moja nazwe.

      Usuń
    2. jasne jasne pierdol dalej, nikogo twoje wypociny nie obchodza 15 letni bachorze uzalezniony od komputerka

      Usuń
  5. "...jak ktoś może być tak chciwy i intrygujący.." chyna miało być : irytujący. Powiem tak za bardzo ludzie przeżywacie te gre. Nawet Ty Romeo bo się tutaj tłumaczysz i po chu3a? Nie robisz nic o co Ciebie posądzaja olej ciepłym moczem. Zawiść i zazdrość to dwie domeny ludzkie, zawsze ktoś z kompleksami czy chora ambicja będzie czuł sie gorszy. Nic się na to nie poradzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. gostek dotknij trawy tez a nie zyjesz awataryjnym swiatem lol

    OdpowiedzUsuń