środa, 28 września 2022

 Klippla- faila jest to wrodzony brak szyii. To ma Patryk B znany z tiktoka i zalosnych akcji na awatarii. Klippla-faila powoduje również choroby serca i wiele innych powiązanych schorzeń odsyłam was do Wikipedii. Ostatnio w piątek na livie jaki robił nasz Patryczek padały pytania właśnie i to czy ma zespół klippla - faila. Zdenerwowany przeklinal i wyzywal niecenzuralne i 3 razy kończył liva, gdyż dostał szału, ze ktoś śmiał go zdiagnozowac. Ludzie są głupi ok ale nie są ślepi. Ja jako osoba ogarnieta i mająca za brata studenta medycyny wiem dobrze jak jest. Poza tym spożywanie alkoholu na livie jest nie legalne. Patryk jak już udajesz że masz tak wielce chore serce to nie pij i nie udawaj, ze fizycznie zasuwasz koło domu. Przecież to grozi zawałem 😆 btw mięśni masz zero

8 komentarzy:

  1. Właśnie nie powinien pić skoro jest po dwóch zawalach i z rozrusznikiem. Jak zobaczę że Jeszce raz pije na livie zgłaszam mu konto może się ogarnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszystko Patryk jest w dość zaawansowanym stopniu upośledzenia i pisząc mu, że jest chory czy to na głowę czy tak jak wspomniana wyżej przypadłość Klippla-faila to do niego to nie dociera i na pewno nie dotrze. Dlatego nie ma co strzępić ryja bo to tak jak rzucać grochem o ścianę. W poniższym spocie na jego temat już było wspomniane dość wyczerpująco na jego temat. Jestem zdania, że przede wszystkim powinno się nie dawać mu jakiej kolwiek atencji i nie zwracać na niego uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z powyższym mimo to nie można tego tolerować nie jestem pewien czy jego rodzina zdaje sobie sprawę do końca końca tego co on robi w internecie. Osoby takie nie powinny mieć do niego dostępu ewentualnie tylko pod nadzorem gdyż szkodzom tym innym jak i samym sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego w 100% nikt nie jest pewny, ale jak na moje oko to wiedzą tylko nie widzieli tych bardziej wartych uwagi rzeczy typu jak obraża jakieś kobiety z tiktoka co mają męża, dzieci jak bredzi jakieś głupoty na livach czy też na grze. Owszem jest często zaczepiany, ale wiemy to raczej wszyscy, że on sam nie jest święty i odpierdala ostry gnój. On nagrywając te swoje nędzne filmiki sam upublicznia swój wizerunek i niejednokrotnie widział*m jak na czacie ogólnym czy też w wydarzeniach wpisywał nazwy swojego profilu, promował się więc w jego przypadku nie ma co się dziwić iż jego dane zna cała gra i nie tylko, ale kiedy on bezpodstawnie zaczyna na prawo i lewo udostępniać linki do profilów innych osób, które nie są publiczne to już jest przesada. Jak już dochodzi z nim do większej konfrontacji to nagle biedny Patryś całą wine przerzuca na każdego tylko nie na niego, bo on to przecież nic złego nie robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ja sam kiedyś obserwowałem jego konto dostałem bana na livie jak się zapytałam czemu może robić akrobacje a nie może pracować. Przyznaje zalozylem drugie konto damskie dalem jakieś fake fote i go na nim zaobserwowalem. Zaczął mi pisać priv jakieś propozycje seksu spotkania itp z dupy dosłownie kiedy odpisałem ze mam kogoś to leciały już Ty kur.... on często udostępnia dane prywatne rozmowy i profile różnych kobiet które nie były chętne na zawarcie znajomość. Typek serio myśli ze moderatorki na tt go lubią a im po prostu żal tego ułoma

      Usuń
  5. Każdy wie że patryczek jest chory na umyśle żadna nowość. Ale z tą szyją to prawda on wyglada identyko jak na zdj w wiki

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam na tym livie pił Heinekena filmik nawet nagrał jak pije cos w stylu : poradnik alkoholika. Żenujace. I on niby jest po dwóch atakach serca i ma rozrusznik? Jakas patola

    OdpowiedzUsuń
  7. Olac gościa jak pisał ktos wyżej aby nie dawać mu atencji. Jest chory psychicznie i nie ma sensu uświadamianie mu tego bo nie zrozumie.

    OdpowiedzUsuń