piątek, 1 lipca 2022

 Uparta i Dominik prowadzą jeszcze spotted czy tylko Dzban?

9 komentarzy:

  1. Jak zauważyłem to na ten moment tylko ona, ja nawet zapomniałem o jego istnieniu XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotted to juz dno dodają tylko obsesyjne posty na temat hejtu innych osób co jest już kompletnie nudne. Dodają nawet kłamstwa by się wybić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam że to co napisał anonim to prawda

      Usuń
    2. ale to są jedyne spoty 😭

      Usuń
  3. Nie ma kłamstw. Skalmar to spie3dolina umysłowa która zaczepia i wyzywa graczy. Marek z ekipą mu się postawił i pocisnal to nagle udaje ofiarę xdddd jeszcze soe do dznwna zaczal podlizywac z nadzieją ze to mu fejm przyniesie i nie wstawi sportow na jego temat a pamietam jeszcze poczatki gry na ma game jak pisal ze dzban jest glupia i chujowe filmiki robi widać z rozpaczy lo ze rowa nie daj się nabrać dzban to fałszywa menda ludzie bi mówili i pokazywali ss co odpierdalal na nk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem już nie używajàc wulgaryzmów ten chłop ma naprawde ze sobą problem, z tego co zauważyłem na przestrzeni czasu to nic sie nie zmienił. Ta sama reguła - udaje nie wiadomo kogo, zaczepia a jak ktoś mu sie postawi to go prześladuje i wyzywa a teraz pisze i wyzywa spotted że promuje hejt a sam powiela ten sam schemat sprzed lat. Grałem na nk 5 lat i odkąd pamiętam łukasz u każdego , najczęściej słabszych albo młodszych, którze nie mieli nigdy styczności z taką patologią. Powiedzmy sobie jasno, nie da sie tego inaczej nazwać-patola., potrafił godzinami stać w lokacji i wyzywać każdego kto mu odpowie albo nawet jak go olewali to nie dawał im spokoju. Zazwyczaj przediadywałem w klubie i obracałem się w starszym gronie a on za sam fakt, że ktoś był w topce albo miał więcej komfa wyzywał od ludzi bez życia, do mojej znajomej aby spierdalala i zajela sie dziecmi zamiast konta robić. A teraz sam gdzie jesteś? Czyżby nie w topce i na początkach gry na 1 miejscu? Przecież tak nienawidziłeś tych ludzi, którzy posiadali ogromne statystyki, wyzywałes od boomerów, kazałeś aby każdy sie zajebał, życzyłeś śmierci a sam teraz próbujesz to wszystko osiągnąć zakładając dziesiątki jak nie setki kont. Wysyłał wirusy i keyloggery w linkach- uważajcie na siebie. Nie jest to osoba której można ufać, nie mówcie mu prywatnych rzeczy, nie podawajcie loginów i haseł do kont, nie wysyłajcie zdjęć, i przede wszystkim nie dajcie sobą manipulować, wierze, że macie odrobine zdrowego rozsądku. To tyle z mojej strony, nie chce podawać nicku bo nie chce abyś zwyczajnie chodził za mną i robił wstyd przed znajomymi. i chociaż raz moglibyśmy zrobić z tej gry miejsce przyjazne dla każdego a nie w którym każdy na siłe szuka konfliktów. Uważajscie na siebie i mam nadzieje, że ten post skłoni was do refleksji- nie każdy jest tym za kogo sie podaje

      Usuń
    2. Tak szczerze, nie obchodzi mnie co o mnie mówił i co mówi teraz bo każdy niech se uważa co chce. Nie podlizywał sie mi i nie zadaję się z tym typem. Totalna większość osób występujących u mnie na kanale to osoby które widzę pierwszy raz na oczy i nie są moimi znajomymi, tak również było ze spongebobem. Nie bronie nikogo bo nie wiem co ten chłop narobił nie chce mi sie za bardzo czytać tych spotów i komentarzy ale nie szukał u mnie fejmu bo sama podeszłam i wzielam do odcinka, pzdr.

      Usuń
    3. na nk miał nicka ritvalz, covid 19 i wiele innych, ukradł np konto Dawidowi narobił tyle syfu, ze głowa mala oczywiscie masz zdrowe podejscie i to jest w tobie najlepsze pozdrawiam

      Usuń
  4. Aha i dodam że mnie też ciągle wyzywal tylko dlatego że jestem z fb jakby to była zbrodnia w dodatku mi żonę podrywal na grze

    OdpowiedzUsuń