poniedziałek, 18 lipca 2022

 Dzban nalegam żebyś zgłosiła się do Agenta, fajnie będzie

9 komentarzy:

  1. Nie bądź głupia nie mają ludzi to teraz jest dla Ciebie miejsce miejsce jak awataria tetnila życiem to mogłaś tylko się przyglądać

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze to naprawdę nie jest ciężko znaleźć kontakt prywatny do mnie, by zaproponować mi udział. Pisałam już dlaczego nie jestem skłonna do zgłoszenia się. Jest mnostwo innych graczy, których dobra reklamą mogłbyś zachęcić, więc nie wiem czemu się mnie tak uczepiłeś. Rozumiem ze brakuje wam paru osób ale naprawde jestem pamiętliwa więc nie warto sie męczyć. pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze ja Ciebie rozumiem. Trzeba mieć swoją dume

      Usuń
    2. Wiesz, taka jest ,,szlachta". Co się będzie za kimś uganiał. ;)

      Usuń
    3. Tyle że tych spotów nie dodaję ja XD Jedyny spot o Agencie, który dodałem był ten pierwszym. Nie rozumiem zresztą, po co ktoś dodaje posty na ten temat. Jeśli mógłbym prosić, to nie publikuj ich więcej

      Dominik

      Usuń
    4. Dzban ja np nie wiem gdzie znaleźć do ciebie kontakt, podasz?

      Usuń
    5. mygames- ajerkoniak, ewentualnie twitter @paleisram

      Usuń
    6. A mail lub discord podasz?

      Usuń