Witaj! Owe błędy mogą być spowodowane przez to, że na grze pojawiły się wyprzedaże - nie ma się jednak czym zrażać. Aby uskutecznić działanie gry spróbuj usuwać pliki tymczasowe, jeśli to nie pomoże to spróbuj się wylogować całkowicie z Gamesa. Jeśli nadal niestety gra nie będzie chciała Cię wpuścić to spróbuj odinstalować i zainstalować ponownie Centrum Gier na swoje urządzenie - to powinno zadziałać 🤗
Cóż ja sama miałam problem dzisiaj z wejściem i przy ładowaniu się gry pojawiało się wiele dziwnych i dość sprzecznych rzeczy. W takim razie nie pozostało nic innego jak napisać do Supportu Tortugi (e-mail: support@tortuga.zendesk.com). Chyba, że spróbujesz jeszcze tak. Otwórz normalnie Centrum Gier My.Games i koło zębate/system/wersja aplikacji/beta (najnowsze funkcje) - zmień tą wersję i spróbuj ponownie załadować grę może to coś pomoże. Jeśli jednak dalej nie będzie skutkować to musisz pisać bezpośrednio do Tortugi - tylko nie zapomnij podać swojego ID i pisać w języku: rosyjskim, angielskim, francuskim bądź niemieckim, bo niestety w polskim nie przyjmą Twojego zgłoszenia. I czekać na ich dalsze instrukcje. Pozdrawiam :)
Tez mi nie działa gra nadal
OdpowiedzUsuńWitaj! Owe błędy mogą być spowodowane przez to, że na grze pojawiły się wyprzedaże - nie ma się jednak czym zrażać. Aby uskutecznić działanie gry spróbuj usuwać pliki tymczasowe, jeśli to nie pomoże to spróbuj się wylogować całkowicie z Gamesa. Jeśli nadal niestety gra nie będzie chciała Cię wpuścić to spróbuj odinstalować i zainstalować ponownie Centrum Gier na swoje urządzenie - to powinno zadziałać 🤗
OdpowiedzUsuńrobiłam to wszystko, ale dzis juz większej ilości osób nie dziala, nie wiem w czym jest problem :/
UsuńCóż ja sama miałam problem dzisiaj z wejściem i przy ładowaniu się gry pojawiało się wiele dziwnych i dość sprzecznych rzeczy. W takim razie nie pozostało nic innego jak napisać do Supportu Tortugi (e-mail: support@tortuga.zendesk.com). Chyba, że spróbujesz jeszcze tak. Otwórz normalnie Centrum Gier My.Games i koło zębate/system/wersja aplikacji/beta (najnowsze funkcje) - zmień tą wersję i spróbuj ponownie załadować grę może to coś pomoże. Jeśli jednak dalej nie będzie skutkować to musisz pisać bezpośrednio do Tortugi - tylko nie zapomnij podać swojego ID i pisać w języku: rosyjskim, angielskim, francuskim bądź niemieckim, bo niestety w polskim nie przyjmą Twojego zgłoszenia. I czekać na ich dalsze instrukcje. Pozdrawiam :)
Usuńdziękuje za pomoc, sprobowalam z wersja z beta, ale nic to nie dalo, napisalam do supportu :)
Usuń