środa, 3 listopada 2021

 *PROSZE NIE ODBIERAĆ TO JAKO JAKIEKOLWIEK GROŹBY IŻ NIE TAKI JEST TEGO CEL*

Witam wymarłą bądź nie społeczność awatarii Post jest skierowany do jednej osoby i nie będe wymawiać jakiej ponieważ wydaje mi się, że osoba do której to ma trafić domyśli się o kogo i o co chodzi w mojej wiadomości. Nie wiem jak Cię nazwać, celebrytką? Nie, bo takie miano Ci się nie należy mimo, że polskie społeczeństwo awatarii doskonale Cię zna i twoje wybryki. Zrobiłaś mnóstwo złego i głównie z tego, Twoich przekrętów i niechęci do Ciebie jesteś znana. Można jeszcze jeden szczegół dodać z którego jesteś znana - ośmieszanie osób w internecie, robienie z nimi przeróbek +18, czy też zwykła manipulacja. Twoje duże ego pozwalało Ci myśleć, że jesteś nietykalna ale nie nie jest. Pozwoliłem sobie pogrzebać w internecie tu i ówdzie z małą pomocą, aż w końcu wyszukałem coś czego większość społeczności szukała, czy też szuka przez długi czas. Są duże dowody których ciężko będzie Ci sie wyprzeć ale czy mój zamiar jest zastraszenie Cię? Może. Nie obawiam sie konsekwencji bo w tym przypadku mnie spotka mniejsza kara niż Ciebie. Napewno już duża część osób wie o kim tutaj mowa, tak samo ona zdaje sobie doskonale sprawę, że to do niej. ;)) Myślałaś, że będziesz taka tajna cały swój pobyt w internecie? Jesteśmy właśnie tego dowodem, że nie. Dlatego prosiłbym żebyś zaprzestała jakiegokolwiek krzywdzenia innych, o ile nie chcesz sama sie poczuć tak jak te osoby bo nie było ich dwie, trzy, a nawet i dziesiątki osób które zraniłaś swoim głupim zachowaniem. Nie będe sie głowił czy te osoby tak naprawde zrobily ci takie strasznie krzywdzące rzeczy ale to nie usprawiedliwia cie z tego, że odpłaciłaś im sie dużo gorzej dlatego warto przystopować bo jak mówiłem - to może spotkać również i Ciebie. Nie mam w planach teraz cie szantażować ani rozpętywać jakichkolwiek sytuacji tylko chce cie uświadomić, że nie jesteś kimś kto wygrywa cały czas bo zwycięstwo jak narazie trzymam tutaj ja. Zapamiętaj raz na zawsze - wszystko co robisz w internecie nie zginie

3 komentarze:

  1. Chodzi o Valide? Jak nie to Trumnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz z poczatku 'NIE ODBIERAĆ TO JAKO JAKIEKOLWIEK GROŹBY' nastepnie 'czy mój zamiar jest zastraszenie Cię? Może.'

    Wiem dobrze o kim tu mowa. Często ludzie sa zawistni w strone osob ktore sie zmienily i zazdroszcza im ze ida dalej a sami stoja w miejscu, osoby ktore owszem popelnialy bledy ale juz staraja sie tego nie robic. Ten spott to przykład tego jak osoba 'autor spotta' doszukuje sie kontraargumentow od kogos kto przyznaje sie ze robil zle ale juz tego nie robi, stara sie B) inaczej gdyby tak nie bylo. Nie doszukujmy sie zawiści starajmy zrozumiec i tych zlych by lepiej wiedziec co przeszli i jak pojmuja swoje zlo a najlepiej sami z nimi porozmawiajmy i odrazu zrozumiemy prawde na ich temat.

    OdpowiedzUsuń