sobota, 12 czerwca 2021

 Witajcie Moi Kochani! Chciałabym jeszcze raz podziękować Wszystkich za wsparcie i podsyłanie mi tytułów różnych piosenek - bardzo mi to pomogło. Dziękuję. Jak zapewne zdążyliście zauważyć, że na MA nie pojawiają się nowe posty. Już nad tym pracuję, by znów dodawać kolejne posty. Mimo swoich pomysłów jestem ciekawa jakie Wy macie propozycje i jaka tematyka Was, by zainteresowała. Tym bardziej, że Magiczna Awataria jest jednym z niewielu blogów, które wciąż funkcjonują. Pozdrawiam i życzę miłego dzionka. /Wasza, Alex

8 komentarzy:

  1. Ja chętnie zobaczę jakieś stylizacje na lato, a także propozycję oryginalnego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś innego niż Awataria, bo już jej nie ma na nk i dużo osób odeszło i nie gra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałam zaciekawiona - co masz na myśli pisząc "coś innego niż Awataria". Może jakieś pomysły ✨

      Usuń
  3. Ja gram na vk i avawidel. Stylizacje mi się przydadzą. Tak samo propozycje wystroju wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Q&A lub jakieś wspomnienia z Awatarii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne Q&A? Jeśli tak to potrzebuję od Was kolejnej serii pytań :) Co do wspomnień chętnie się do nich wrócę. Dziękuję :)

      Usuń