wtorek, 29 czerwca 2021

 pov:

Rok 2015, właśnie wracasz do domu aby zalogować się na nk, a następnie odpalić awatarie, nudzi ci się, więc postanawiasz sprawdzić wydarzenia, większość z nich nosi tytuły: „szkoła”, „kody na g”, „top model” lub „impreza z jacuzzi”, jednak zmieniasz swoje plany, odwiedzasz kolejno różne miejsca w grze: park - „dzieci z parku”, skwer - „maltretowanie biednego krzaku”, ulica — „zbior lewych kont/tumblr girls i boys”, kawiarnia — "postawi ktoś pls", klub — boomerzy awatarii lub "szukam chłopaka, idę za 3.. 2.. 1.." —— Większość dzieciństwa przeleciała mi przed oczami.

15 komentarzy:

  1. Każdy rok, 2020 też pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "dzieci z parku" wyginęły w bodajże 2018, nie pasuję

      Usuń
    2. Tylko dzieci z parku nie pasują, a wspomnienia z Awatarii są fajne obojetnie z ktorego roku.

      Usuń
    3. Yuh, jednak użył*m roku 2015, ponieważ jest to jeden z najbardziej "aktywnych lat" awatarii i osobiście wspominam go najlepiej

      Usuń
  2. Mnie strasznie irytowały te bachory z parku ale kiedy ich zabrałko to zatęskniłem za nimi XDDDD i to z tym odlicxaniem to taka prawda... U MNIE TOP MODEL IDE NA 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 u mnir top model i sie znikało XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam wojnę z dziećmi z parku lub strajki przeciw nim

      Usuń
  3. a mi sie dzieci w parku podobały zawsze była fajna dodatkowa rozrywka tak jak XD SKLEPY restauracje i te wojny na awatarii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo wydarzenia jak ktoś kogoś oszukał,hhahah

      Usuń
  4. true! sam sie w te dzieciaki bawiłem hah, dobry zabijacz czasu na awie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś to było

    OdpowiedzUsuń