środa, 2 czerwca 2021

 Pisze ktoś z was nadal do supportów?

7 komentarzy:

  1. Ja piszę. Mam przekonanie po rozmowach z nich, że jeszcze uda się coś zdziałać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ci odpisują?

      Usuń
    2. Nie mamy szans przez osoby piszące, by odpuścić zamiast też działać jak inni.

      Usuń
    3. Leviatan jak nie chcesz już grać w Awe to nie graj, ja będę pisać do ostatniego dnia. Taka moja decyzja.

      Co mi odpisują? że nie mogą się skontaktować ze 101 X P, a wielokrotnie próbowali. ich ton wypowiedzi jest jednak taki że wydaje mi się że jak dobrze ich przekonamy to włącza grę chociaż dla kluczy

      Usuń
    4. My też próbujemy się skontaktować z 101xp, ale nie odpisują tak szybko jak nk i ich odpowiedzi są bardziej takie same. Do 101xp też trzeba pisać. Chociaż trzeba przekonać nk, że Awataria działała i tak też pisało nam 101xp i przekonać, by nk ponownie włączyło Awatarię i by była przeniesiona na Game Planet po usunięciu nk.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń