środa, 19 maja 2021

 Słuchajcie! Jak komuś zależy jeszcze na Awatarii to piszcie do supportu NK, nie do 101 XP bo to NK wyłączyło Awatarię. Kiedy piszecie, piszcie przez Biuro Obsługi Klienta, wybierając Gry i Aplikacje -> Chce zgłosić problem techniczny (w innych kategoriach często nie dochodzą do nich wiadomości). Ważne, żeby po kliknięciu "wyślij" zamknąć wyskakujące okienko i kliknąć jeszcze raz. Odpowiadają zazwyczaj na mailu, koło 13-16 następnego dnia.

NK.pl wyłączyło Awatarię prawdopodobnie dlatego, że uznało, że bez HTML5 gra Awataria nie działa i nie może działać. Każdy z nas wie jednak - zarówno jak deweloperzy - że w pewnych przeglądarkach działała po wyłączeniu Flasha. Warto podkreślić to w wiadomości - że po wyłączeniu Flasha gra nadal działała w pewnych przeglądarkach - nawet bez HTML5. Warto zwrócić im uwagę i poprosić że w związku z tym że gra dzialala, warto ją przywrócić do listy aplikacji i włączyć od nowa. Warto podkreślić w wiadomosci, że wg deweloperów gra nadal działa. Istotne jest żeby WYRAZNIE podkreślić że pisaliście już do deweleporow - inaczej wyślą wam kopiuj wklej żebyście z nimi skontaktowali się najpierw. Możecie wspomnieć o kluczach - że Tortuga początkowo proponowała przeniesienie swoich wyników z gry na inną platformę, ale w związku z wyłączeniem gry jest to niemożliwe i to kolejny powód do włączenia gry Uważam też, że Tortuga z tego samego powodu cofnęła mozliwosc przeniesienia konta. Uznali że skoro gra nie działa to OBECNIE (podkreślili to w wiadomości) nie ma możliwości przeniesienia konta. Może gdyby Awataria znowu była włączona coś by się w tej kwestii zmieniło. Oczywiście może to wszystko nie przynieść skutku, ale napisać nie zaszkodzi. Lepsze to niż później żałować że się nic nie zrobiło. Może jak napisze spora liczba osób chociaż pomyślą nad przywróceniem Awatarii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz