czwartek, 27 maja 2021

 Ludzie skoro nic do tej pory nie zrobili w ciągu dwóch miesięcy odkąd Awataria została usunięta, to w ciągu dalszym nic nie zrobią nie wiem po co jeszcze walczycie skoro, ciągle będziecie dostawali takie same odpowiedzi od nich, albo w podobnym znaczeniu. Odpuście bo to sensu już nie ma, a wy się ciągle łudzicie ze to coś da, szkoda waszego czasu i cierpliwości. Większość ludzi wydaje mi się że się pogodziła z tym faktem i znalazła sobie inne gry, lub zajęli się swoim życiem realnym. Polecam zrobić to samo.

6 komentarzy:

  1. Będę robić co mi się żywnie podoba - walczyć o grę. Nie Twój interes, co będę robić lub co zamierzam. Nie życzę sobie by inni ludzie - w dodatku anonimowi - wchodzili mi w moje życie i dyktowali mi co mam robić. Ja za to podziękuję grzecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmmmm walcz o coś czego już nie będzie XDDD, żal aż dupe ściska. Piszesz coś że ludzie anonimowi ci dyktują a sama się pod komentarzem podpisać nie potrafisz XD.

      Usuń
    2. Nicolas

      Usuń
    3. ,,sama się pod komentarzem podpisać nie potrafisz XD."

      a po co ci wiedzieć kim ja jestem po co ci ta wiedza w ogole? nie podoba mi się poprostu że inni ludzie próbują ustawiać innym życie co tutaj na spotted w kontekście usunięcia awatarii zdarza się dość często

      Usuń
    4. Wyraziłam tylko swoje zdanie, bo walczycie niepotrzebnie o coś czego już nigdy nie będzie, ale spoko idź w zaparte może w twojej wyobraźni się uda ja przywrócić XDDD

      Usuń
    5. Przyjęłam do wiadomości twoje zdanie jednak ani trochę mnie ono nieinteresuje.
      Dziękuję dowidzenia

      Usuń