wtorek, 2 marca 2021

 Ktoś chętny ??🥺❤

Czytaj całeeeee😇🧸❤️ szukam przyjaciółki 🐝💕milutkaa🥺💖🦋pisze 🌞dniaaaaami🌞 i 🌙nocaaaaami🌙11-13 yo ❤️kilometry sie nie licza 🌻🐾❤️😘nie na dzień, miesiac, rok tylko na ZAWSZE!!! I rok dłuzej!!!💖🥰🙈 najważniejsza 🦋🥰💟🌼kc !!🔥🍭🍯Dystansss!!!💖😘mówi prawde! I tylko prawde!!!🌼💕🥺pisze a nie tylko czyta!🌊🦄🔥becz00nia Quen’s!!!!😂🤣💟wysyłamy sobie snapy/zdjecia itp. itd.🌎❤️💕🍭☔️💖mój gumiś! I tylko mój!🧸🔥🥰😎 🌻💖😇serio na ZAWSZE!!! Nie wstydzi się pisać misia itd 🌚🍟 🐥🦋💟💘💕💓🐙💓🧸🔥🌺💟nie obraza sie gdy np: nie mam neta i nie moge gadać na kamerce!💟🦋💓serio szukam takiej!! 💖💓 Hejt zachowaj sobie 🤡 Kc🤩😇🤩😔😖😛☹️😊😂😦😨😮😓🤤😱

9 komentarzy:

  1. nikogo to nie smieszy

    OdpowiedzUsuń
  2. I pomyśleć, że gdy miało się te 11-13 lat to się było takim głuptaskiem. To jest niesamowite, gdy teraz dorosła baba patrzy na to i się tylko śmieje z takich rzeczy. Pamiętajcie nie szukajcie na siłe przyjaciół!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjaciół się nie szuka, oni znajdują się sami. Jeśli się szuka ich na siłę, to nimi nie zostaną. Kto przyjacielem byl i jest, nim będzie i zostanie... W przeciwnym razie już lepiej pozostać samotnym niż tkwić w fałszywej przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odczułam cringe...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecej nasraj tych emotek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się..... XDDDDDDDDDD
      Ps. Pozdrowienia dla autora spota aka *kaszel*

      Usuń
  6. Z chęcią zostanę Twoją przyjaciółką taką od serca, ale jak mnie wkur***sz to milutka nie będę :* Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń