czwartek, 11 lutego 2021

 Wow weszłam sobie na spotted a tu prosze drama z moim udziałem mimo ze przestałam grać w to cos w lipcu poza wejściem raz na miesiąc. Tak wiec wyciągnie rzeczy z przed ponad pół roku to już jest jedno wielkie XD a dopowiadanie do tego dodatkowych historyjek które nigdy nie miały miejsca to drugie, sprostuje to chetnie. Miałam kontakt z Kuba tak zwany lizus, pisałam z nim o maku itp ale moi drodzy do spotkania nigdy nie doszło i nie miało dojsc, nie wiem co Kuba gadał na grze i czym się chwalił ale nie pisał rzeczy przez które moglibyście go posądzać o pedofilie 🤷‍♀️ Pozdrawiam Natka

3 komentarze:

  1. A tak się każdemu chwalił,że będzie ojcem w realu ojojo kłamca. Chciał z Tobą być powiedział że kilometry go nie interesują bo bywał już w związkach na odległość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiscie. Nie gra i wpada na spotted nagle jak lizus nie ma jak sie wybronic, bo prawda wyszla na jaw. Wpadła i napisała bo lizus jej kazał. Nie miała wyjścia, bo inaczej opublikuje jej nudesy xddddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami chce mi się płakać z ludzkiej głupoty, również jestem osobą która wchodzi raz na miesiąc na AWATARIE a ze spotted korzystam codziennie patrząc co się zwyczajnie na niej dzieje, więc kurwa nie dopowiadajcie swoich historii skoro nie jesteście w to nawet zamieszani

      Usuń