wtorek, 16 lutego 2021

 Na jakiej przeglądarce robicie g opera nie działa...

6 komentarzy:

  1. Chyba tylko na maxthonie die da, ale to zajmuje bardzo dużo czasu, bo nawet adblocka nie ma do tej przeglądarki

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Operze GX jest flash jeszcze i Awataria tam działa po cofnięciu daty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba właśnie z opery GX usunęli flasha, bo mi tam awa przestała działać + w zezwoleniach nie mam już flasha

      Usuń
    2. To chyba niektórym to usunęło Flasha z Opery, bo mi działa Flash na GX na przykład i mogę normalnie wbijać na awę ze zmianą daty. :P Ale skoro Tobie usunęli Flasha z opery gx to z czasem inni też mogą tego doświadczyć..

      Usuń
  3. Ja robie konta na Google Chrome (np. 10 kont i zapisuje je w notatniku), a potem tylko na Maxthonie wchodzę na te konta i do gry. Reklama wyświetla mi się co jakiś czas, bo mam adblocka wgranego, ale wyłączonego, ale i tak samo to że mam tego adblocka to nie wyświetla mi się za każdym razem reklama, tylko tam nie wiem co 5 raz gdy wbijam do gry.

    OdpowiedzUsuń