wtorek, 16 lutego 2021

 AGATA I HURREM KAKTUS WAM W OKO /SHAULA

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. w sensie pisalas to samo na blogu hurrem wiec dlaczego to nie mialabys byc ty?

      laska, od chuja mam w ciebie wywalone, a ty lecisz i sie prujesz na wszystkie strony, niewiadomo co probujac osiagnac

      lepiej idz do danki lizac dupe, napewno ci wybaczy za te statystyki!

      Usuń
    2. A dlatego, że nie podpisuje się capsem.
      Ja sama do Ciebie nic nie mam, bo nie uważam żeby to, że nie zadaje się z hurrem miało jakiś wpływ na naszą znajomość, więc nie wiem dlaczego ty mnie już nie lubisz. No, ale cóż, pies pierwszy słucha poleceń swojego Pana.

      Usuń
    3. To źle uważasz, tak jak mówisz- Hurrem teraz jest jej panem, a ona jej pieskiem.

      Usuń
    4. SRAGTA, jesteś wielkim cringem. Najpierw kiero, a teraz Hurrem. Tylko należy ci współczuć, że trafiasz na takie osoby, ale ty dobrze wiesz i tak jaka jest hurrem, a więc później nie miej do nikogo żalu.

      Usuń
    5. ok, mg byc cringe, ale nie rozumiem po czym wnioskujecie, iz jestem jej psem, tak jakby, malo kto z awatarii w tej chwili ma ze mna kontakt, nawet nie ejstescie swiadomi jak ona mi pomogla, mimo wszystko

      znajac zycie, zawsze znajduje sie jakies ale, po prostu jestem swiadoma tego, ze ile bym nie powiedziala to i tak nie zmienie kogos zdania soo...

      Usuń
    6. To tak działa właśnie. Daje jakieś prezenty, pomaga, daje vipy, ale to tylko dlatego żebyś była później jej niewolnikiem. Ja cie dziewczyno tylko ostrzegam, hurrem jest mega toxic osobą.

      Usuń