niedziela, 7 lutego 2021

 julcia stac cie tylko na sklejki z avatana kazdy tak moze zrobic

11 komentarzy:

  1. kurwa to nie sa sklejki z avatana XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. a jezeli uwazasz, ze sa to znajdz mi te ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ty na pewno tego nie rysowalas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś napisałam, że to rysowałam? Raczej nie sądzę. Są to ubrania od rosyjskich graficzek, które mają strony na VK i udostępniają takie pracę do pobrania.

      Usuń
    2. inaczej avatan :*

      Usuń
  4. Sory, no alez avatana czy nie to jedno i to samo. Każdy łatwo może mieć do tego dostęp i nie są to twoje prace tylko wklejka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zdobadz dostep do tego i mi pokaz

      Usuń
    2. Zrozum ze celem mojej wypowiedzi nie bylo udowodnienie ci tego tylko to ze po prostu niczego nie robisz i nie masz czym sie chwalic XDD

      Usuń
    3. spoko, dawno zrozumialam, ze wszystko co robie jest zle XDD

      Usuń
    4. nom spier***

      Usuń
    5. Siedze tu juz tak dlugo, ze serio jak napiszesz, zebym speirdalala to wiedz, ze tego nei zrobie xd

      Usuń