poniedziałek, 15 lutego 2021



 































Aktualna Galeria Sław 2021


15 komentarzy:

  1. Co się stało z Mayorką i Mayorem? Szok że ich nie ma :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Winter też powinni usunąć od kilku miesięcy już nie gra

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nikt, dosłownie nikt
      Goldzia *nie gra*
      Również Goldzia *awansuje o 2 miejsca*

      Usuń
  4. nie chce się dopierdalać, ale ta topka już od dawna nie ma sensu. Kurde no dużo osób albo botami się bawiło, albo nakradło xD bez jaj by ją pokazywać gdziekolwiek, przecież to wstyd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymień jakies osoby które są nieuczciwie w topce

      Usuń
    2. Kokodzambo, koliberek, goldzia, trzy metry, ruby, lamus, winter i czesciowo w sumie hurrem [nie ja pisalam komentarz z godz 22:29 :P]

      Usuń
    3. aaaaa i jeszcze ten CO1 coś tam

      Usuń
    4. ruby i winter nic nie ukradły, najpierw się doinformuj bardziej a pozniej pisz XD

      Usuń
    5. ^+1 najwięksi złodzieje to salvatore(3metry),lamus,koliberek i goldzia htfu

      Usuń
    6. stfu na smieci ta goldzia to najwiecej nakradla ja nie mogem jak tak mozna?!

      Usuń
    7. śmieszki śmieszkami ale jakbyście musieli zabulić za to co nakradliście to waszym rodzicom nie byłoby do śmiechu XD

      Usuń
    8. +1 dla anonima z 11:55

      Usuń
    9. Spierdalajcie ode mnie ja nic nie kradłem

      Usuń
    10. XDDDDDDDDDDDD

      Usuń