środa, 17 lutego 2021

 Agata przyjaznisz sie z Leviatan?

22 komentarze:

  1. Jeżeli Levi już nie ma spiny z Hurrem, to tak. Teraz sragata będzie się przyjaźniła z tym, z kim przyjaźni się (ma za niewolnika) Hurrem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyyy, Umbrella takie pisanie komentarzy z anonima jest nie na miejscu, zwłaszcza że ja piszę cały czas z głównego konta. Nie pozdrawiam.

      Usuń
    2. w sensie to ktos z waszej trojki, to akurat pewne, tak jakby uwazam za wiekszy cringe takie zachowanie, dochodzenie do czegos nie majac pojecia nawet co sie stalo XDD

      Usuń
    3. a tak poza tym shaula, niby piszesz, ze nie masz nic do osoby, a jednak za jej plecami to bardzo chetnie ja wyzywasz XDDDD

      Usuń
    4. Dziewczynko, o jaką trójkę Ci chodzi? O Sarę, która nie korzysta ze spotted? Czy o Levi, która chciała się z tobą pogodzić?

      Usuń
    5. Słucham? Kiedy Cię wyzywałam? Za plecami? Haha, uzasadnij.

      Usuń
    6. dlaczego z gory sadzisz ze chce sie z nia godzic? wiesz w ogole, jak wyglada ta relacja? no najwyrazniej chyba nie XDEDAED

      oh wsadz mi kaktusa kc

      Usuń
    7. tak poza tym shaula, stoisz jak lwica, a poza, mowisz ze wszystkich dymam, udaje przyjazn z leviatan - chce wiedziec tylko jedno.

      LASKA SKAD CI SIE TO WZIELO?XDDDWEDSEA

      napisalam w sumie to nie wiem, bo chcialam rozluznic atmosfere, posmiac sie z martyna, natomaist ona wyjebala cala drame XSDSXSD az sie zasmialam, bo do tego sadzisz, ze jako przykladna masochistka pisze sobie sama spoty - laska, mam wyrabane w to co ty tam pierdolisz

      i tak jakby, niech leviatan sie przyjazni z kim chce, serio, tak jakby no tez nie wiem skad sie wzielo jej , ze powiedzialam, iz ma sie przyjaznic tylko ze mna (ok, wyczuwam hipokryzje gdy mowila zebym nie pisala do sary).

      chyba niezbyt rozumiesz, jak wyglada kazda nasza rozmowa, ktora konczy sie drama, gdy napisze zwykle xd, ona potrafi nie odpisywac, albo jak w zartach napisze, ze kc kogos, to ona nagle sie obraza, no ale ok, potrafilam to zrozumiec, bo ma taki charakter, i za to wlasnie ja lubie, ale to co teraz wy razem wyprawiacie, i wymyslacie z dupy argumenty to jest ostra przesada

      Usuń
  2. Umbrella Ty kazdego dymasz dae potem hurrem agate a teraz sare ale ja wydymasz fetor od cb czuc na kilometr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leviatana sary nie wydymasz bo ma za gruba dupe

      Usuń
    2. Mnie zastanawia tylko jedna sprawa ;) dlaczego wplątujecie mnie w jakieś wasze posrane dramy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. tak jakby twoja osoba jest zwiazana w duzej mierze z ta drama so

      Usuń
  3. Akurat nie sądzę by Moja osoba była związana z tą waszą 'dramą' :) czasem wystarczy ruszyć kopułą i pomyśleć dwa razy zanim się coś napisze :) Mam ważniejsze sprawy na głowie niż wchodzenie w wasze internetowe dramy. Niestety czasem nie warto komentować tego co robią inne osoby :) i od teraz widząc swe imie i poruszanie tematu mej osoby będą ignorowane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ingierujesz w te dramy a dziwnym trafem gdy sie o tobie wspomina odrazu to wiesz ;)

      Usuń
  4. Ku*** mać ile można? „Sragata” prowokujesz innych, do robienia jakiś kłótni niepotrzebnych. Chcesz się tym sposobem, przypodobać Hurrem? Tworzycie fake pytani,tylko po to aby innym zrobić na złość albo,zagrozić. Ile ty masz lat? By bawić się w takie rzeczy. Może i Jestem nowa,na awatarii ale tutaj za wiele się dzieje. Dałabys sobie, w końcu spokój. Komentujcie,że nie piszecie z anonimów. Tymczasem wyżej widzę co innego. Nie znam leviatan, i nigdy nie poznam. Ale szkoda dziewczyny/chłopaka tym co wy robicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat nigdy nie napisalam sobie komentarza na spotted, bo mam w to od chuja wywalone, tak samo nie pisze z anonima bo serio mi to niepotrzebne

      Usuń
  5. Nie przeklinaj,bo nie widzę tutaj potrzeby używania wulgaryzmów. Ludzie tolerują to,ale do czasu. Jak może w ludziach być,taka nienawiść jaką wy prowadzicie wraz z twoją „ panią „. Szkoda gadać po prostu,szkoda gadać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama klniesz "Ku*** mać" pewnie lewe sarycy

      Usuń
    2. A kim jest Saryćia ? Chętnie się dowiem

      Usuń