piątek, 29 stycznia 2021

 No ludzie to jest hit. Wystarczyło tylko, że ktoś zobaczył mój nowy komentarz na spotted i już lecą na mnie takie prowokacje, że szok. Nie jestem żadnym Magda G i nie lubię nawet tego człowieka. Proszę was, upewnijcie się najpierw gdy będziecie coś pisać. Widzę, że Magda G odgrywa główne role w tej prowokoacji, bo wczesniej też coś do mnie miałeś. Dlaczego nawet nie zaprzeczyłeś, że nie jesteś mną? Czytałem jeszcze, że jakieś twoje zdjęcia wyciekły (?) Wiec się ludzie nie jarajcie, że tak wygląda Melih XD bo niestety ja swojego wizerunku baardzo pilnuję. Pozdrawiam! / Umit

2 komentarze:

  1. drogi melichu wracaj do Biedronki na kase ;) Racja nie jestem tobą zaprzeczyłem Na discordzie Pozdrawiam / Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. pare zdjęć? czlowieku ty kazdemu podawales mojego prawdziwego fb xddddd

    OdpowiedzUsuń