sobota, 23 stycznia 2021

 Wątpię, że ktoś mnie jeszcze tu pamięta, ale chciałabym napisać kilka zdań do osób z którymi gralam :d

Julcia - no mimo, że ostro na mnie jechałaś to też były dobre momenty, fajnie się z tobą spędzało czas do chwili gdy ci odpierdoliło Dzban - jesteś jedyną osobą z awatarii która zawsze była przy mnie i mnie wspierała <333 Dziękuję Ci bardzo za to Trumna - mimo, że dużo razy się kłóciłyśmy to nie zapomnę naszych wspólnie spędzonych chwil, robienia dram Valide - mimo, że miałyśmy duży spór to i tak cie lubię i nie zapomnę tych naszych dram nigdy XDDD I to chyba na tyle, wszystkie tu osoby wymienione tak na prawdę wniosły coś do mojego życia, a napisałam to tu bo z nikim z stąd nie mam kontaktu i pewnie już nie będę miała Idk co jeszcze napisać ale bardzo was lubię <3333333 / Nola

5 komentarzy:

  1. Nola, jesteś bardzo fałszywa i okropnie wredna. Widać, że miałaś do czynienia tylko z tymi osobami. Chociaż i tak bijesz te osoby na łeb i szyję przez swoją niespotykaną wredność i zawiść.

    OdpowiedzUsuń