niedziela, 31 stycznia 2021

 Primevere odeszłaś z plejady? Masz profil niedostępny

10 komentarzy:

  1. nie odeszla, bo jest zalozycielka ze mna XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idź debilko promować spyware to najlepiej wam wychodzi niż jakieś blogi o gównie dla gówna

      Usuń
    2. Anonimku, dla własnego spokoju przed chwilą przeskanowałam laptopa po dwóch tygodniach, od kiedy mam Maxthona na nim i jaki z tego wniosek? Żaden antywirus nie potwierdził nic groźnego, a jak wiadomo, nie tylko ta przeglądarka gromadzi informacje o użytkownikach. Korzystając z Chrome wyjdzie na to samo. Ale oczywiście pisze to nikt inny, jak część społeczeństwa, która chce już wbić ostatni gwóźdź do trumy tej gry XD

      Usuń
    3. Ja pierdole widzę jakie 2 puste gówna się dobraly juleczka pierdolnieta i prim gówno. Dziewczyno to że teraz nic nie masz nie znaczy że nic mieć nie będziesz wystarczy poczytać na Wikipedii co to za przeglądarka ale no cóż takie 2 gówna jak wy zrobią wszystko dla takiej oklepanej już gry idźcie Goldy napierdalać bo tyle potraficie

      Usuń
    4. Do kogo ty masz żal? XD Na razie ewidentnie nic się nie dzieje, a każdy korzysta z Maxthona na własną odpowiedzialność, więc skończ swój ból dupy

      Usuń
    5. Ja tutaj widzę wkurwienie redaktorka tych komentarzy. Nie tylko tutaj płonie ogniem, ale również w innych spotach też.

      Usuń
    6. Julcia bo ta autorka tych komow chcialaby żeby awa umarla ale coś jej nie pyklo ;)
      Nie przejmujcie się ta typiara

      Usuń
  2. Nie odeszłam, mimo, że wchodzę sporadycznie 🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie skanowała gownianym darmowym Antywirusem. Pobierz sobie malwarebytes pro na 2 tygodnie jest darmowa wersja pelna próbna. Albo Adwclenera. Nawet płatne antywirusy nie wykrywają wszystkiego typy malware,adware,spyware

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystałam z Malwara i jak na razie kompletnie nic

      Usuń