niedziela, 29 listopada 2020

 J3bać Francje!

13 komentarzy:

  1. Czemu
    Wszystko jest lepsze od Polski XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mnie wkurza takie podejście

      Usuń
    2. a ja się zgodzę, wypadliśmy beznadziejnie

      Usuń
    3. uzasadnisz swoją opinię?

      Usuń
    4. Szczerze, to jeśli chodzi o mnie to nie interesowałem się jakoś tą eurowizją dla dzieci, ale wkrótce nadrobie straty i zobaczę czemu wszyscy tak zachwalają niektóre kraję :D
      Jedyne co, to odsłuchałem tą całą Ole Ale czy jak jej tam. Nie podobało mi się. Taka zwykła piosenka o jakichś motywujących wartościach jakich wiele, nic nowego naprawdę. Schematowe.
      Także jestem śmiały stwierdzić że większość o ile nie wszystko było lepsze, ale o tym się przekonam!!!

      Usuń
    5. wiesz Kiero, naiwnym jest sądzić, że piosenka śpiewająca przez bodajże 9 latkę będzie poruszała tematykę sensu życia, świata wartości i metafizyki ;))

      Usuń
    6. w ogóle zauważ że wszystkie praktycznie piosenki z tej Eurowizji jak i z tamtych lat mają taką jak to określiłeś tematykę 'zwyklych wartosci', bo to jakby jest Eurowizja dla dzieci więc noxdd inaczej to działa nie oczekuj tu nie wiem czego

      Usuń
    7. I jeśli uważasz że Piosenka Ali "czy jak jej tam. Nie podobało mi się. Taka zwykła piosenka o jakichś motywujących wartościach jakich wiele, nic nowego naprawdę. Schematowe.' to schemat to polecam przesłuchać choćby zwycięska Francję xDD tam to dopiero świat tęczy i cukierkow

      Usuń
  2. Co jak co, ale Francja miała naprawdę słabą piosenkę. Powinien wygrać Kazachstan albo Białoruś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Białoruś miała cudowną piosenkę, Ukraina też, choć zawiało mi tam lekko Harry'm Styles'em. Ale tak czy siak, te utwory były dużo lepsze, niż Francja.

    Ale myślę że Valentina wygrała, bo pokazała taką prawdziwą radość dziedzięcą.

    zimazin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna z Białorusi była moją faworytką, Ukraina i Kazachstan tez fajnie wypadli. Zgodzę się z tobą, że ten dziecięcy klimat tu był bardzo istotny, ale te efekty, kolory, bogate stylizację i ogólnie widać, że bardzo dobrze przygotowany występ zaważyły. Na pewno ten występ był najbardziej wpadający w oko i zapamiętalny.

      Usuń