poniedziałek, 21 września 2020

 Julcia, co się stało, że ty w TSC?

10 komentarzy:

  1. STAR bardzo lubię, ale nie podoba mi się zachowanie Patryka o czym informowałam nie jeden raz Belinde. Nic się nie zmieniło, a dodatkowo naśmiewał się ze mnie na klubowym, że nic nie robię, że wygrają jak Julcia zacznie robić, że julcia tak napisała, bo mnie (patryka) najbardziej lubie, etc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julcia dystans albo wszyscy zginiemy

      Usuń
    2. znaczy i tak mam w niego wywalone, po prostu reakcja pomocników trochę mnie zasmuciła

      Usuń
    3. Reakcja innych pomocników czy tylko Patryka?

      Usuń
    4. Pomocnicy mają wywalone w takie fałszywe kurwy jak ty :D

      Usuń
    5. Wiem, że mówisz teraz o sobie ,,:D"

      Usuń
  2. Julcia , nie sra sie we wlasne gniazdo - stare przyslowie

    Patryk

    OdpowiedzUsuń