sobota, 5 września 2020

Dlaczego teraz tak mało osób gra w Awatarię? Uczycie się cały dzień?

26 komentarzy:

  1. No ja w tym roku piszę egzaminy więc więcej czasu poświęcam na nauke. Na awatarii jestem teraz około dwie godzinki dziennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Która klasa?

      Usuń
    2. Ja też chodze do ósmej

      Usuń
    3. po chuj sie wiecej uczysz to nie jest matura tylko egzamin osmoklasisty ktory jest prosty

      Usuń
    4. A dwa, że nie ma dwóch roczników i przyjmują teraz każdego nawet z 10% do liceum XDD

      Usuń
    5. Nie mieszkamy w tej samej miejscowości więc się nie wypowiadaj ;) wszędzie jest inaczej

      Usuń
    6. Jak ktos idzie do najgorszego liceum w mieście to sie nie dziw że zostaje przyjęty z nawet 10%

      Usuń
    7. Szłam jak były dwa roczniki, więc było mniej klas. Nie uczyłam się w ogóle XD Dostałam się do najlepszego liceum. Punktów miałam sporo :D
      Ale to wszystko zależy od osoby. Jak komuś się chce i czuje taką potrzebę to niech się uczy, na złe mu to nie wyjdzie ;)

      Usuń
    8. No tak, ale pewnie dużo już umiałaś skoro miałaś sporo punktów. Ja za każdym razem jak wykonuje próbny arkusz to można powiedzieć że prawie rycze XDD Z języka angielskiego który wydaje sie być łatwy mam za każdym razem 20-30% a co dopiero na egzaminie. Stres zrobi swoje i dostane z 10procent

      Usuń
    9. No to jeśli nie czujesz się gotowa to jasne, że ucz się! Masz jeszcze cały rok szkolny ;) Pocieszę cię: próbne miałam zawsze lub prawie zawsze gorzej od właściwego :D

      Usuń
    10. Powodzonka!

      Usuń
    11. No wiesz, moja koleżanka miala 10% z angielskie i szła w tym roku do liceum i dostała się do 3 najlepszego liceum u mnie w mieście. Oni troche maja jakby wyjebane wynik byle zeby duzo osob chodzilo i zeby placowka cieszyla sie zainteresowaniem

      Usuń
    12. U mnie właśnie mocno patrzą na wyniki. Moja siostra miała 50 coś % z matematyki i sie nie dostała bo było dużo osób z większymi wynikami

      Usuń
    13. A to nie jest tak, że przyjmują określoną ilość osób i biorą w kolejności od najlepszego wyniku?

      Usuń
    14. Z tego co wiem ,to tak to jest. Liczą się punkty. W każdej szkole jest próg punktowy. W mojej to niby 120 pkt ale tak naprawdę nie ma szans żeby ktoś z takim wynikiem się dostał. W mojej klasie po pierwszym naborze najmniejsza liczba pkt to było ponad 160.

      Usuń
    15. No tak, przyjmują punktami

      Usuń
  2. Ja po 8 godzinach w szkole jestem tak zmęczony ze ide sie przespać a potem jak wstane to wejde na chwile na ta awatarie

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam same 2 zmiany więc nie mam czasu XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chodzę do 3 technikum informatycznego, więc nauki już wogóle w chu*j mam, w tej klasie egzamin zawodowy a za rok matura i kolejny egzamin zawodowy,o ile się zda do 4 klasy ahaha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś chciałem iśc do technikum informatycznego ale rozszerzana fizyka to nie moja bajka xd

      Usuń
  5. Ee tam, fizyka to tylko przez rok czasu i potem jej nie ma, tak samo jest z takimi przedmiotami jak: buoliga, chemia, geografia, że tylko przez rok czasu są nie przez cztery.
    Ale ogólnie nie masz czego żałować, jest przejeba** xD.
    Jak miałbym wybierać drugi raz, nie wybrał bym informatykę, no ale cóż trzeci rok teraz leci trza się już przemęczyć, nie mam już wyjścia, inaczej bym miał dwa lata aż zmarnowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, bo potem od nowa byś zaczynał

      Usuń
    2. Ja sam chodze do zawodówki polski i matme mamy zajebiste akurat

      Usuń
  6. Dla ludzi, którzy lubią dużo siedzieć na Awie to idźcie do zawodówki, w ogóle się nie uczycie. A jak chcecie mieć po skończeniu szkoły w miarę dobrze płatną pracę to wystarczy tylko chcieć. Wiem to z własnego doświadczenia. Chociaż przyznam, że teraz pracuję od poniedziałku do piątku, a w sobotę i niedzielę chodzę do technikum dla dorosłych, które mam przez 2 lata i tylko w weekend. Teraz na drugim i na ostatnim roku jestem tego technikum. Pracuję, uczę się, zarabiam dobre pieniądze, a i tak mam sporo czasu, chociaż i tak w grze siedzę łącznie max 1 godzinę dziennie, ale mam czasu dużo na inne przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem teraz w ósmej klasie i chcę się skupić na nauce, by dobrze napisać egzamin, więc tak, głównie to przez szkołę. Niezbyt mam czas, bo czeka mnie serio dużo lekcji, a chciałabym resztę czasu przeznaczyć na odpoczynek, rodzinę i ważniejsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń