poniedziałek, 21 września 2020

W którym klubie według was są najlepsze osoby?

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. 160 to fałszywe psy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dokładnie, bo uważam, że w STAR, 160 są spoko. Ale jestem pewna, że najgorsze są w TSC. Takie pindy chamskie tam są, że szok. Zaczepiają bez powodu itp. WYstarczy, że w nocy wbijesz na ulicę i są tam dziewczyny z TSC to już mają problem. Ja nie wiem skąd się takie idiotki wzięły i to w jednym klubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy w tsc jest taki

      Usuń
    2. Jeżeli chodzi o buniary i szczury to się zgodzę ich jest pełno w tsc. Konkretne nicki możesz podać? Bo jezeli masz konflikt tam z paroma osobami to jest twoj problem i nie nalezy pod to podpinac calego klubu.

      Usuń
    3. XXDDD BUNIARY W TSC
      Z Buny aktualnie tylko ja jestem w tsc a spędzam na Awie tyle czasu co żeby tyło zrobić akt więc nawet nie mam kiedy być chamska :((

      Usuń
  4. Wiecie w jakim klubie sa najlepsze osoby? W takim co się tym nie chwala ani nie afiszuja. Czyli wszystkie inne prócz 160 i star. Zawsze jak pada takie pytanie zlatuja się patusiary z tych klubów i zachwalaja. Inne kluby milcza. Pamiętajmy dobry produkt nie musi się reklamować. Gowno trzeba komuś wcisnąć stąd liczne slogany i chwyty reklamowe aby tylko opchac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było pytanie, to padła odpowiedź. Nie reklamują klubu.

      Usuń