poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Siemaneczko! Zapewne wielu z Was już o mnie zapomniała. Nie dodawałam nowych list już od kilku dni. Wciąż obserwowałam Spotted po moim ujawnieniu. Wasze reakcje i spoty. Skończył się mój temat, a zaczęliście naskakiwać na kolejnego człowieka – Kiero. Doprowadziliście do tego, że chłopak usunął konto. Bijemy brawo kochani! Doprowadzacie do takich akcji. Rozumiem Waszą bulwersację, ale swoje kłótnie powinniście przenieść na prywatne konwersacje. Chyba, że szukacie szumu wkoło swoich osób. Ja jak miałam niewyjaśnione sprawy z Roxanne. Wyjaśniłam je przez rozmowę prywatną, a nie publikowałam każdej wypowiedzi na forum. Chcecie szumu odnoszących się Waszych osób okej. Nie wnikam. Jak dla mnie przesadzacie, ale to tylko i wyłącznie moje zdanie. Dzisiaj postanowiłam zająć się byłymi Pannicami z Forum Romanum. Lista przedstawia się następująco: EMILAJ. Na pierwszy strzał idzie prowodyrka i główna liderka dziewczyn. Znamy ją przede wszystkim z kłótni. Z kim ona nie pisała, a raczej obrażała? Najpierw głośna sprawa była z Dawidem, o którym będzie w następnym spocie. Kłócili się. Jakby było jej mało zaczęła utarczki słowne z Upartą. Czyżby miała wysokie mniemanie o sobie? Trudno się z tym nie zgodzić. W rozmowie jest nawet miła. Chociaż to tylko gra z jej strony i jest dobrą aktoreczką. Najpierw z Tobą miło rozmawia, a potem krytykuje Ciebie do innych. Czy tak zachowuje się przyjaciółka. No cóż zależy. Jest to nieszczera, grająca na kilka frontów osoba. Nie zalecam wchodzić z nią w jakieś większe relacje. Jako przyjaciele zawiedziecie się na jej osobie. GOLDZIA. Kolejna osóbka, która nie grzeszy dobrą postawą. Podobnie jak koleżankę powyżej jest charakterna i u mnie postawić na swoim. Nie liczy się z uczuciami innych osób. Żyję według swoich zasad, a nie przestrzega tego, że ktoś miały ją mieć dosyć. Tak kończy się trzymanie z Salvatorem. Z kim się zadajesz takim się stajesz. Nie ma co. Są siebie warci. Ona zważa na słowa, ale jest fałszywa i nieuczciwa. Udaję skruchę na zawołanie. W sumie Daj bucha przy nich to był skarb. Nie liczyłabym na to, że staniecie się prawdziwymi przyjaciółmi. Takimi w razie zadania owszem, ale na nic więcej bym nie liczyła. PAULA. Dziewczyna, która pomimo wielu przykrości potrafi być prawdziwą suką. Nie omieszka się rzucić oblegą czy złym słowem. Zapewne pamiętacie nabijanie punktów na nią w serii na MA. Była przejęta tym wszystkim. Dla niej Roxanne zmieniła zasady, by ta krowa nie odpadła, a teraz się odwdzięcza obrażając ją razem z Salvatorem. Brawo za to. Jesteśmy dumni, że otaczamy się takimi oszukującymi Pannami. Po tym można wywnioskować, że jesteś prawdziwą bitches. Na miejscu Upartej zrobiłabym to samo względem Twojej osoby. Dlatego biję jej teraz brawo za to co zrobiła. Szacuneczek. Jesteś zakłamaną osobą, która podobnie jak przyjaciółki liczy tylko na zysk z przyjaźni, a potem macie daleko w dupie co się dzieję z tą osobą. Nie wiem jakim trzeba być człowiekiem aby zachowywać się w taki prostacki i wieśniacki sposób. Udajecie i jesteście wyćwiczonymi aktorkami. Szkoda tylko, że gracie tragedię. A każda z Waszych postaci jest uwieczniona tragizmem bohatera. Bardzo mi przykro. Poświęćmy minutę ciszy dla tych idiotek. No dobra sekunda wystarczy. Nie będę zabierać Wam czasu na kogoś bezwartościowego. W kolejnym poście pojawią się trzej Panowie, którzy nie wiele będą mieli wspólnego z ogładą i dobrocią. Nie myślcie sobie, że ja tak łatwo odpuszczam. O nie. Musiałabym być tchórzo-fretką, którą nie jestem. To, że przedstawiłam siebie. Nie oznacza, że zakończyłam swoje monologi. Co to to nie. Jest jeszcze dużo osób, o których chciałabym wypowiedzieć parę słów. Mam nadzieję, że poprawię Wam trochę nastrój. Nuda sprawia, że zaczyna Wam się lasować w główkach. Dlatego kolejna dawka emocji. Alex/Kwitnąca Wiśnia

35 komentarzy:

  1. Kc Alex za piękny opis Pauli. Lepiej bym tego nie ujęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro tak bardzo kochasz wiśnie za te wypowiedz to może zmień orientację jak cie do kobiet ciągnie i uwolnij Kubę, przyda mu się trochę normalności a mi zrobisz przysługę ;))

      Usuń
    2. uparta, zmień orientacje dla mnieXDDDDDD

      Usuń
    3. Uparta nie usuwaj swoich komentarzy, to trochę żałosne ;dd

      Usuń
    4. Musiałam X D Ze względu na pewną osobę

      Usuń
    5. Ze względu ma kogo? Napisz

      Usuń
    6. Czemu usunęłaś swój komentarz o treści twoje niedoczekanie? idzie może jakiś mocny pocisk, punche musisz przyszykować czy jak? Nudzi mi się już czekanie na nowa odpowiedz

      Usuń
    7. Ty mnie gnojówo nie prowokuj. Nie mogę się z tobą kłócić ;)

      Usuń
    8. O proszę, czyżbyś bała się o swoje losy w klubie? hahahah

      Usuń
    9. eee Co ma piernik do wiatraka? X DD

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    11. W klubie ma panować zgoda. Chyba ktoś z tobą na ten temat rozmawiał. Pewien pomocnik? Świta w głowie? Czy to jest powód tego, że nie możesz się ze mną kłócić? :D

      Usuń
    12. Jprdl. A czy ty nie możesz tego uszanować łaskawie i pomyśleć choć raz, że nie mogę się z tb kłócić?! Kuba mi napisał, żebym się z tb nie kłóciła, a jak mam się z tb kłócić to nie na spotted gdzie większość awy to widzi. Chciałam zakończyć tą niedojebana rozmowę, więc usunełam komentarz. No, ale Paula prowokatorka musi ciągnać dalej, bo jakby inaczej.

      Usuń
    13. +1 uparta. Paula skoncz w koncu bo to juz nudne

      Usuń
    14. Uparta ty jesteś najbardziej fałszywą osobą jaką (niestety) znam, także zamilcz. Wgl to całe Spotted jest żałosne. Usuwanie spotów, komentarzy, no reżim jak w Korei Północnej. Jeszcze Julcia na nim jest. No cóż, jaka administracja taki Spotted

      Usuń
    15. Czy tam jestem fałszywa nw. Co do usuwania spotów. Usuwam spoty, które w jakimś stopniu łamią regulamin (Julcia wstawia wszystko jak popadnie, a ja usuwam śmieci, które ona wstawi) bądź usunę post na prośbę autora (Właśnie dlatego niedługo zrobię aktualizacje regulaminu, bo jest w nim wiele luk i trzeba dodać pare nowych rzeczy). Co do komentarzów. Żadko je usuwam, ale jak usunę to albo kom podszywający się pod kogoś, albo jakiś bezsenwony. A co do Julci. Co z tego, że jest? Jest człowiekiem jak każdy z nas. Każdy ma coś za uszami, więc mam nikogo nie przejmować do pomocy? Tylko samej kisić się w tym jak w konserwie, bo ktoś usunie spot czy tam coś innego? Bez przesady x D

      Usuń
    16. A jak taki jesteś mądry anonimku. No spróbuj poprowadzić spotted. Zobaczymy czy za twoich "rządów" będzie o wiele lepiej. Mogę ci dać autora jak taki bądź taka wyszczekana/y jesteś.

      Usuń
  2. Swojego pseudo opisu nie skomentuję. Skomentuje jedynie zdanie o Emilce;
    "Jako przyjaciele zawiedziecie się na jej osobie." Szczerze i otwarcie mogę powiedzieć ze jestem jej przyjaciółką i nigdy w życiu nie zawiodłam się na jej osobie. A wręcz powiem, że zawszę mogę na nią liczyć. Wiele razy stawała w mojej obronie, poprawiała mi humor i bardzo dużo innych rzeczy za które jestem jej bardzo wdzięczna. Nie znasz żadnej z nas na tyle aby wypowiadać sie w taki sposób w jaki to robisz. Zakładam też, że nigdy nie zamieniłaś z nami ani jednego zdania. Wrócę jednak do siebie chociaż miałam nie komentować tego co napisałaś o mnie. Chcę poruszyć jeden temat. "Tak kończy się trzymanie z Salvatorem" Ja i Salvatore nawet się nie znamy, nigdy nie zamieniliśmy ani jednego zdania ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paula wcale nie jest taka jak ją opisałaś. Jest super. Zawsze pomoże. Idzie z nią normalnie popisać. Od początku znajomosci nie obraziła mnie ani razu mimo tego ze mi kilka razy się zdarzyło. Nie widziałem drugiej tak miłej osoby na tej grze jak ona :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz cała na biało do sekcji komentarzy wkraczam Ja ( opis z posta pewnego awataryjnego obserwatora) i piszę swoje wypociny :
    My w Tsc się nie kłócimy. Zawsze się wspieramy i kochamy.
    Gdy ktoś sieje ziarno niezgody; na łeb mu kubeł zimnej wody.
    Gdy jedno płacze drugie je pociesza, zamiast "spadaj" każemy się wieszać.
    Gdy jedno robi kupę, drugie mu podciera pupę. Żyjemy pod lupą,
    presją otoczenia nie dawajmy powodów do głupiego pierdolenia.
    Udajemy, że wielka zgoda,a teraz koniec rymów. Jest upał idę ojebać loda.
    Algida czy Koral? Nie mieć skojarzenia z Oral. Koniec waśni i tej chujowej baśni.


    owacje

    OdpowiedzUsuń
  5. "zaczęliście naskakiwać na kolejnego człowieka – Kiero. Doprowadziliście do tego, że chłopak usunął konto. Bijemy brawo kochani! Doprowadzacie do takich akcji. Rozumiem Waszą bulwersację, ale swoje kłótnie powinniście przenieść na prywatne konwersacje."

    Zaczęłaś naskakiwać na kolejnych ludzi. Doprowadzasz do tego, że każdy ma cię dość. Bijemy brawo Alex! Doprowadzasz do takich akcji. Rozumiem twoją bulwersację, ale swoje kłótnie powinnaś przenieść na prywatną konwersacje.

    sory, ale hipokryzją trochę jedzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Załóżmy, że nie lubie dżemu morelowego..................

    OdpowiedzUsuń