poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Kieruje tego spota do Kwitnącej Wiśni znanej również jako wkurwiająca wszystkich Alex. Wszystko co napisałaś o mnie, goldzi i pauli jest taką samą prawdą jak to że Lidka Silverlilith jest seksowną nastolatką, koliberek uczciwym graczem nigdy nie kradnącym egb a Dawid ma szczupłe uda (każdy kto widział jego tiktoki i zdjęcia wie, że są jak u słodkiego hipopotama) Dodam tylko, że z Paulą nie łączą mnie żadne przyjacielskie relacje wiec nie dodawaj sobie, że się przyjaźnimy. Paula i Goldzia nie znają się z Kubą więc masz bujną wyobraźnię i tluste dupsko od gnicia na swoich czterech literach całymi dniami i wymyślania głupot na randomowe osoby z którymi nigdy nie miałaś styczności. Na koniec dodałabym żebyś poszła się powiesić (powieś się to nowe spadaj gdybyś nie była doinformowana, chociaż jeżeli siedzisz cały dzień na komputerze to raczej to wiesz) ale Danka kazała mi być mila. emilaj:****** https://kwitnacawisniaawataria.blogspot.com/2020/08/kolejny-monolog.html?m=1

31 komentarzy:

  1. a moj wujek to walczył pod monte cassino

    OdpowiedzUsuń
  2. "powies się to nowe spadaj"? Nie, to jest po prostu ordynarny zwrot, który nie powinien mieć tu miejsca. Bardzo dobrze was opisała, zachowujecie sie nie powiem jak, wasze zachowanie jest równie żałosne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja najdroższa Primadonno! Z wielkimi wyrazami szacunku zwracam się do Ciebie z prośbą, abyś wzięła użyty w tekście wyżej jakże ordynarny zwrot z dystansem. Najmilsza moja, nie wiem czy pamiętasz spięcie właśnie Danki z Angelą. W tej pięknej, kulturalnej spinie na poziomie również został użyty ten zwrot, dlatego nastąpiło tutaj celowe nawiązanie. Wybacz najmilsza, jeżeli wzburzyłam tym tekstem Twoje uczucia i są one w tym momencie jak burzliwe fale oceanu. Kto by pomyślał, że pikselowy świat może dostarczać tyle emocji! Ściskam i mam nadzieje ze taka forma odpowiedzi Ci pasuje<333

      Usuń
  3. Każesz się komuś powiesić? To już przechodzi ludzkie pojęcie. Żałosna jesteś
    I tak dla przypomnienia to iść się powiesić znaczy iść się zabić a nie odczepić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kieruś idź lepiej stwórz nowe konto na awie i pobaw się w kotka albo napisz jeszcze pare razy jebac lgbt

      Usuń
    2. Napisałbym dla żartu ale znowu się przyczepią miau

      Usuń
    3. Czekaj, napisać dla żartu jebac lgbt? i ty mi napisałeś, ze jestem żałosna.. osz kur, hipokryzją zalecało kieruś

      Usuń
    4. Nie powinnaś kazać komuś się zabić, pisania takich słów do kogoś jak "powieś się" nie powinno brać z dystansem, bo to jest zbyt poważne. Spadaj to spadaj a powieś się to powieś się. :)

      Usuń
    5. kocham cię Emily XD

      Usuń
    6. No kurwa macXD na tej grze cokolwiek jest serio? 3/4 udaje kogos kim nie jest a Ty mi piszesz o tym, że powieś się w tym przypadku jest śmiertelnie poważne XDDD i to w przypadku konfrontacji z tak bekowa osoba jak wiśnia, litości człowieku

      Usuń


    7. Anonimowy10 sierpnia 2020 16:38
      kocham cię Emily XD


      ja cuebie tez kocham

      Usuń
    8. Skąd wiesz, że 3/4 ludzi udaje kogoś, kim nie jest? Są też osoby, które w grze są sobą i nie udają, więc nie wsadzaj wszystkich do jednego wora. Nie wszystko w tej grze jest dla żartów, są też w niej poważniejsze sprawy. Zależy, jak kto co traktuje.

      Usuń
    9. Skoro napisałam tak ja, w dodatku ze swojego oficjalnego konta a nie z anonima to logiczne jest to, że napisałam to tak jak JA sama uważam na podstawie swoich obserwacji. Weź to na logikę. Poważnie myślisz, że większość ludzi na tej grze jest taka jak w realu? Wyjdź ze świata wyobraźni który mówi ze każdy jest prawdziwy i przejrzyj na oczy

      Usuń
  4. Jesteś taka sama jak Danka, sądząc po twoim spocie i komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja? Czyli zajebista XD Emilka masz komplement, podziękuj. Śmiesza mnie takie osóbki co udaja bulwers, jak doskonale wiedza, że to żart. Powies sie to nowe spadaj - wbijcie sobie to do łba. Jakoś sobie żartuje ciągle o tym z Angela wiec się nie zesrajcie tam powyżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy jesteście żartem.

      Usuń
    2. Ale srasz w gaty się bojąc podpisać. Sraj dalej, stoperan?

      Usuń
  6. Jebana Emilaj (wredna suka) z tsc i emerytka wyzywa kiero ktory sobie chcial tylko pojebac lgbt w spokoju miau :<<<< wrrrrrrtett

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się, że ty i ona się dogadujecie skoro jedno i drugie ten sam poziom

      Usuń
    2. Wyzszy poziom to napisac z anonima

      Usuń
    3. Zebys wiedział jebany zjebie genetyczny, idź tam popisać z koleżaneczką bo pewnie mokro ma jak powiadomienia od ciebie widzi:O Trudno aż uwierzyć, ale niektórzy serio lubią takich zjebanych pedałów twojego pokroju

      Usuń
    4. No proszę pare wyzwisk z anonima i przyjeb siedzi na utkanej

      Usuń
    5. Szybko zes sie wyjebal Kacperku z WS. Piszesz ten tekst o "odlamku genetycznym" juz 10 raz, nastepnym razem troche wiecej odwagi i po prostu sie podpisz, jak jeszcze cie na to stac jebany tepaku. W grze cos ci nie szlo skoro blokowales mnie juz 3 razy i za kazdym razem spierdalales piszac, ze wyslesz screeny do supportu (XD).

      Usuń
    6. Żabciu ale ja nie jestem chłopem, a tym bardziej nie takim debilem jak Kacper z WS:33
      Myślałam, że dales se siana i poszedłeś pożalić się swoim koleżankom jak jadą po Tobie na spotted, ale na szczęście ożyłeś
      Kiedy laske zmieniasz? Może następnym razem Emilaj będzie jeszcze durniejsza niż się wydaje i wskoczy ci w paszport? Chyba ze wolisz starsze to polecam Roxanne, prukwa jakaś ale szuka szczęścia w gierce wiec smialo startuj! beka z ciebie gosciu, pojebany po całości:DD Co do Emilaj to gdzie ona? Poszła płakać przez spotted? tesknie za nią :(((

      Usuń
    7. anonimie z 18:29 kocham cie normalnie, bo to prawda ze emilaj jest taka sama jak on xDDD trochę szkoda ale zjeba ciągnie do zjebow

      Usuń
    8. No widac wlasnie, ze zjeba ciagnie do zjebow, dwoch anonimkow co sie boi podpisac, pierwsza sciera nawet nie potrafi zrozumiec, ze niektorzy maja zycie nie to co ona i nie maja czasu zagladac na spotted co dwie minuty i patrzec czy nikt nie odpisal na ich atencyjny komentarz. Moze zamiast napierdalac komentarze z anonimka wyjdz po prostu na dwor, albo porob cos innego zamiast pocenia sie przed montorem, ktore i tak ci do zycia nic nie wniesie.

      Usuń
  7. Emilka czekam na Twoja emeryture. Masz mi g doładować

    OdpowiedzUsuń
  8. Weź zamknij się emilaj, sama obrażasz ludzi i kolegów z własnego klubu, więc o innych się nie wypowiadaj głupia

    OdpowiedzUsuń