sobota, 29 sierpnia 2020

Ehh, więc teraz ja zabiorę głos, pomimo że nie chciałam wplątywać się w tę całą dramę. Odrazu mówię, żeby członkowie star się na mnie nie rzucali ponieważ chcę tylko powiedzieć swoje zdanie na ten temat. Większość pewnie przeczytała dzisiejszego bloga Kavy odnośnie stylu 160. No jakby 160 nie ma bólu o to, a nawet się pośmialiśmy z niektórych krytyk ze strony Piątnicy, a nasza przewodnicząca otrzymała nową ksywkę- Grażyna z dożynek. :D ale po przeczytaniu komentarzy, no już nie było tak smacznie. Co prawda nie biorę tego tak do siebie, bo pisał to ktoś z anonima. Zagotowało się we mnie gdy czytam komentarze na temat że wszystko jest na gotowe kreacje zrobione, tamto i owamto. Przepraszam bardzo, ale jak wygląda właśnie 80% awatarii? XD Są nowe stroje, więc nic dziwnego że gracze w nich chodzą. Coś w tym złego? Moim zdaniem nie, więc nie rozumiem tej złościXD i jeszcze ten komentarz „Star wypadło o niebo lepiej”- teraz szczerze współczuje klubowi star tej j jednej osoby która jeździ po 160 z anonima. Bo to nie tylko pod tym blogiem, a ciągle na spotted widuję podobne wiadomości, psuje wam strasznie reputacje. Dodatkowo te jeżdżenie na naszą Angele, że wygląda tak samo jak ktoś tam ze star. Szkoda tylko, że każda tu wyglada identycznieXD. Naprawdę, to zaczyna być trochę żenujące. Zgaduję że to wszystko pisze jedna osoba, bo jej wiadomości są strasznie podobne. Pozdrawiam wszystkich, pomocnik 160. Mam nadzieje że skoro ja napisałam z szacunkiem nie będzie na mnie jadu i także odniesiecie się z szacunkiem.

17 komentarzy:

  1. Boże cieszę się że się nie zesraliscie i pośmialiście się z niektórych krytyk , serio, bo niektórzy ewidentnie wzięli to za bardzo do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Do autorki wpisu hmm nie sądzę by tam na kawie pisała to jedna osoba. Po prostu większość ludzi ma takie samo zdanie. Zgodzę się z tym, ze fakt sa nowe ubrania to kupiliscie. Pewnie jakby wcześniej były dodane to poprzednie kluby też by w nich paradowaly. Nie ma co się zloscic bo szkoda nerow na to, będzie następnym klub i na niego się rzuca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodziło mi o wpisy na kawie, a na spotted. Są bardzo podobne do komentarza tam i strasznie się rzucają, jakby nasz klub popełnił zbrodnie przez kupienie nowych ciuchów u projektanta. :P i nadal ktoś tam zaznacza jak to Angela próbuje się do kogoś upodobnić.

      Usuń
    2. To przapraszam, tego nie widziałam na spotted. Chodzi o to ze mają twarze podobne? Nie wiem jak z tego wybrnąć dyplomatycznie. Ta że star wcześniej tak wyglądała, lecz to ze ta od was ma teraz taki wygląd nie musi świadczyć o kopiowaniu. Na grze nie ma dużego wyboru. To jak każdy wygląda to jego sprawa, a ludzie szukają na siłę powodu do dramy.

      Usuń
    3. Wiem o co Ci chodzi. Mimo wszystko moim zdaniem inni nie powinni się udzielać póki nie sprawdzą się w swoich wyobrażeniach, bo nadawane plotki są serio słabe a prawda jest totalnie inna. Miło jest porozmawiać z kimś takim jak Ty, bo zapewne jeszcze pewne osoby się rzucą z wyzwiskami że ktoś ma inne zdanie. :P

      Usuń
  3. "Dodatkowo te jeżdżenie na naszą Angele, że wygląda tak samo jak ktoś tam ze star. " Szkoda, że nick też zgapiła... Wszystko kopiuje od Angeli ze STAR, każdy to wie, korzystają z jej nieobecności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dużo osób ma na awatarii nick „Angela”?? Dodatkowo, ona się tak nazywa bo ma tak na imie w realu, a nie by się upodobnić do kogoś.

      Usuń
    2. Dużo Angeli? Zawsze była tylko jedna. Jak się nazywa Angelika to niech sobie da taki nic a nie małpuje od kogoś bo tamta jest słynną blogerką...

      Usuń
    3. Ja osobiście widziałam wiele. Nie będzie zmieniała specjalnie nicku teraz bo komuś to nie odpowiada. :P skoro nie znacie powodu tego nicku to proszę nie komentujcie bo zarzucacie jedynie swoje zdanie. Gdybyś wyrażał/a swoje zdanie nie byłoby takiego narzucenia, pozdrawiam. :D

      Usuń
    4. Powodem jest podszywanie się pod tą ze STAR

      Usuń
    5. Przecież Angeli dużo było zawsze na Awatarii, nick jest napisany inną czcionką, wygląd nie jest taki sam, więc o jakim podszywaniu mówicie?

      Usuń
    6. Angela nie ma na imię Angela w realu XD

      Usuń
  4. Sugerujesz, ze dała taki nick by uważano ja za blogerke? To sie robi juz chore. Jak nie kluby to jedna oskarża drugą o podjebanie wyglądu. Mam fryzurę z projektanta za 5 g, kogo kopiuje? Bo może niedługo i mnie oskarża o takie coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak możesz mieć fryzurę z projektanta XDD z resztek materiałów?

      Usuń
  5. Jesteś nią że się wypowiadasz lub rozmawiałeś/aś z nią o tym? Nie. Więc proszę ładnie się zamknąć bo tak naprawdę jesteś mały/a w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miała byc odpowiedz do tego „ona kopiuje tą ze STAR”

      Usuń
  6. Angela ze 160 od samego początku jej gry wygląda, jak ona sama. Zawsze ten sam nick i ten sam wygląd, nigdy nie zauważyłam podobieństwa między nią, a tą ze STAR + jeżeli sie chcecie przyczepiać, to może przyczepcie się Afrodyty ze 160, która niby powinna mieć też podobny wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń