czwartek, 27 sierpnia 2020

Do klubu [tsc] The Society: Powiem brzydko. Ogarnijcie się ludzie (o ile nimi jesteście). Może już ta gra wam mózgi pozjadała i nią tylko żyjecie. Grajcie uczciwie w rywalizacjach, a nie, że logujecie się na innych konta by zrobić rywalizację. To jest chore! Czy jesteście normalni? Czy ktoś zaprzeczy, że żyjecie grą? - no chyba nie. Ludzie to nie są roboty - szanowna pani I'm Boss. Zdajecie sobie sprawę, że wchodzenie na czyjeś konto to wykroczenie? Jakoś do tej pory nikogo to nie interesowało. Jeśli macie wymówkę, że ktoś się zgadza, to nawet małe dzieci wiedzą, że w Internecie się nie ufa i się nie podaje loginów i haseł. A może wy nie macie swojego życia i gracie tylko w grę, która jest waszym życiem? Żadnych wyższych wartości... Klub z wysokim lvl'em ale niską atmosferą i kulturą. A to 1 najmniej ważne... Czekam na recenzję tego klubu, bo do tej pory wszystkie inne kluby dostały po twarzy, a autorka tych postów jest z klubu tsc, więc na pewno recenzja będzie wyglądać tak: Kub TSC jest najlepszy :))). Byłam w tym klubie i wiem jak jest. Dziękuję za uwagę.

19 komentarzy:

  1. Nie dramatyzuj, każdy orze jak może. Jedni wspomagają się lewusami, drudzy logują innych, to jest normalne. Nie dość, że pomocnicy robią co mogą logując za was konta to jeszcze narzekacie. A podawanie haseł? Ja nie mam nic do ukrycia, oczywiście nie rozdaję hasła każdemu kto chce, ale na użytek tsc bym dała. Wykroczenie? Co najwyżej regulamin nk.

    OdpowiedzUsuń
  2. +1 Gdyby faktycznie tak dobrze im szły rywalizacje, to pokazaliby na co ich stać bez logowania na konta. Jeśli muszą logować, są po prostu słabi i myślą, że nie wygrają bez tego. Czy gdyby nie to, byliby tacy najlepsi? Na pewno nie. Pokażcie, co potraficie sami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko tsc bierze passy do innych także nie spinajcie dupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze 160 i tyle

      Usuń
    2. Star też. Jestem tam. Wiem ile kont się loguje. Mnie np loguje Ala i nie tylko mnie. Dlatego, ze Ala najwięcej i najdłużej siedzi na grze. Logowanie kont nie jest żadnym
      wykroczeniem. Chyba logiczne, ze jak nie ma się czasu prosimy o pomoc pomocnika.

      Usuń
    3. Ja nie siedzę najwięcej i najdłużej na grze, wiele osób siedzi dłużej ode mnie...
      Jaki masz nick?
      Ja tylko weszłam kiedyś jednej osobie z klubu, bo mi sama pierwsza napisała, żeby jej pomóc i wejść tylko jeden dzień, bo nie mogła i więcej już nie wchodziłam, bo sami powinni robić i ja właśnie wcale nie jestem za tym, żeby wchodzić na konta i się logować... A drugiej osobie, której pomogłam zrobić akt. i ryw. nie ma już u nas w klubie. :/ My się nie logujemy, ja tylko weszłam kiedyś parę razy, bo osoby chciały i tyle, więcej tak nie robiłam i nie robię, bo to jest bez sensu, kiedy dajemy sobie radę samemu.

      Usuń
    4. Logujecie kochana, nie wiem ile Ty, ale wiem ile inni np Belinda czy inny pomocnik. Po prostu u was przegrywacie z powodu braku dyscypliny i trzymacie ludzi co nic nie robią po znajomości. Trochę przykre bo cierpią na tym ci aktywni. Nie mam zamiaru urazić klubu star. Pozdrawiam.

      Usuń
    5. Wymień ;-)

      Usuń
    6. Ja napisałam, że ja nie loguję, bo nie jestem za tym, by to robić i tylko kiedyś, jak już pisałam, raz zrobiłam trochę tylko ryw. i akt. jednej osobie (bo mnie poprosiła) i już po tym więcej nie i nie zamierzam. Drugiej osobie też, bo mnie poprosiła robiłam akt. i ryw. trochę, ale już jej w naszym klubie nie ma. I to tyle, ale ja nie loguję, więc po prostu się zdziwiłam, że o mnie napisano. Fakt, ja może wszystkiego nie wiem, tak też może być. Ale u nas właśnie tak myślę, że jeśli już się loguje to max. parę osób, o czym często tu na spotted inne osoby też pisały. Osoby, które się znają, są przyjaciółmi itd. możliwe, że tak robią. Ale to jest nic tak naprawdę, może po prostu Belinda czy inny pomocnik logują, bo ta osoba chciała by to robiono? Ja wszystkiego na pewno nie wiem. U nas nie ma z tym tak jak w tsc i 160 i u nas członkowie sami wchodzić muszą i robić... I tak powinno być. Jak już napisałam, nie jestem za logowaniem i nie będę, nie przez to, że nie możemy z tymi klubami wygrać (bo przecież co takiego się stanie, kiedy nie wygramy? Bez takiego logowania i tak dobrze nam idzie, lvl i tak czy siak wbijemy itd.), tylko po prostu ta rywalizacja nie jest taka zacięta i jest nudniej, kiedy ma się pewność wygranej, lepiej jak jest różnorodnie (moim zdaniem). Ale już tak jest, nic się nie zrobi, niech sobie każdy robi, co chce, przecież to tylko gra... Ogólnie wybaczcie, że się tak rozpisuję i tłumaczę, ale taka już jestem, bo tak jakoś się przykro robi, gdy się to czyta (tym bardziej, że jest o mnie napisane), ale staram się nie przejmować, jak już wspomniałam, to tylko gra. Jednak mimo wszystko każdy ma po części rację, ale no ja nic na to nie poradzę.
      Pozdrawiam również.

      Usuń
  4. No nie powiem uśmiałam się, wspaniały spot. Teraz wytłumaczę bo chyba osoba która go pisała nie jest świadoma swoich słów. To, że logujemy konta członów to wykroczenie? Wykroczeniem można nazwać włamanie sie na czyjeś konto. Członkowie tsc dobrowolnie podają nam login i hasło na wypadek nieobecności czy braku czasu na samodzielne logowanie się i wbijanie rywalki. Chyba jasne że nie każdy ma czas regularnie sie do gry logować także cytuje "Ludzie to nie są roboty" zgadzam sie z tym całkowicie dlatego ja i pomocnicy pomagamy niektórym we wbiciu naszego minimum które nie jest najmniejsze :) Nikogo nie zmuszamy do podania nam passów (co też może sie zaliczać do wykroczenia) Razem z pomocnikami też nie siedzimy tu całymi dniami a co do logowań to każdy ma swoje "zmiany" podczas których loguje konta członków i nasze. Radzę zająć się swoim klubem i pomagać w rywalizacji bo ewidentnie ktoś tu ma ból dupska że nie może z nami wygrać. Czekam na wezwanie do sądu za logowanie sie na konta członków tsc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy nie pomagacie wbić min. np. trudnej rywalizacji, tylko wbijacie jak najwięcej.

      Usuń
    2. Wy sie logujecie na te konta nawet w nocy , tylko dlatego że ktoś poszedł sobie po prostu spać i nie chcecie przegrać rywalki i taka prawda. Żadne pomaganie wbicia minimalnej , przecież to jakas brednia. Każdy wie jaka jest prawda a wy laski w kółko jedno i to samo piszecie i wybielacie sobie sztuczną opinię , ktorą same sobie utworzyłyście.

      Usuń
    3. No przecież w rywalizacji o to chodzi żeby wbić najwiecej czyż nie? Inaczej byśmy nie wygrywali. A wy już uspokójcie sie z tymi komentarzami bo sami na to pracujemy żeby wygrywać

      Usuń
    4. Właśnie sami nie pracujecie na to i z tego cała afera.

      Usuń
    5. Czyzby ktos ze 160 lub ptasiarni tak sie pocil w komentarzach? Lenie ogarnac dupy i cos robic a nie kurwa siedziec i patrzec jak inni zapierdalaja. Jeszcze jakies sceny zazdrosci bo ktos robi i wygrywa. Rusz dupe kobyło i do pługa!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Co wy wszyscy macie z tym zesrywaniem się, nic innego nie potraficie napisać.

      Usuń