sobota, 29 sierpnia 2020

Ten opis osób ze 160 na kavie to hit xdd

8 komentarzy:

  1. Według mnie Piątnica jest stronnicza sama na swoim blogu promuje inne kluby te które jej liżą dupe. 160 to nie wybieg mody ani klub celebrytów tylko klub przyjaznych ludzi.Kto nie należy to nie rozumie.Nie szata zdobi człowieka lecz jego wnętrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę mi powoedziec jak klub może mi lizać dupe??? Z każdym graczem łączą mnie indywidualne stosunki. ,,160 to nie wybieg mody" okej ja to rozumiem, ale ja jestem od oceny stylu, więc po prostu oceniam co widzę. Nie zesrajcie się z tym wnętrzem.

      Usuń
    2. Kim Ty jesteś że oceniasz ?
      Jesteś pusta to nie wiesz co to te wnętrze.
      I nie denerwuj się bo ci żyłka w dupie pęknie

      Usuń
    3. Wam już ewidentnie pękła. Chcesz to też oceniaj, masz do tego takie samo prawo jak ja

      Usuń
    4. Polaczki i wasz hejt!!! Zawsze się żrecie zamiast być razem.Piątnica jesteś okropna

      Usuń
  2. Dlaczego hit? Dość przeciętnie wypadli, ale dobrze. Wiele osób ma określony styl i nie było zadziwiające, że się tak ubrali

    OdpowiedzUsuń