czwartek, 27 sierpnia 2020

Czemu ludzie z 160 są tacy chamscy?

15 komentarzy:

  1. A kto nie jest chamski w tej grze....

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie w 160 zbytnio nie ma chamskich ludzi... Może wypisz konkretne osoby z tego klubu a nie od razu cały klub wyzywasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. np. Kiero ze 160

      Usuń
    2. jeszcze Leviatan i wixa

      Usuń
    3. Odśwież sobie info bo Leviatan już nie ma w tym klubie ;)

      Usuń
    4. możliwe właśnie sobie przypomniałam że jest w tsc, mój błąd, ale stwierdziłam fakt że jak jeszcze była w 160 to była strasznie niemiła i wredną a co do ciebie Kiero to ty nadal jesteś w 160, a bardziej chamskiej osoby w tej grze niż ty nie widzialam i nie chodzi o samą akcje z lgbt w której nawet ciebie popieralam ale o samo twoje zachowanie które jest szczytem arogancji i egozimu

      Usuń
    5. Skoro nie widziałaś bardziej chamskiej osoby w grze to znaczy że grasz od 2 godzin i nic nie wiedziałaś.
      Nie pozdrawiam, odpierdol sie ode mnie.

      Usuń
    6. Nie wiem czemu uważasz, że jestem chamska, ale pozdrawiam.

      Usuń
    7. Kiero wcześniej: ja niemiły? Skąd?
      Kiero 2 min. Później: odpierdol się ode mnie xD
      Nie unos się, ja odpowiedziałam na pytanie zadane w spocie :)) a ty mnie atakujesz. Nie gram od dwóch godzin, gram na pewno dłużej niż ty i wiem dużo, a wiem że jesteś najbardziej wredna i arogancka osoba w grze, przynajmniej teraz i prosze mnie nie obrażac bo pisze co widze.

      a jeśli chodzi o ciebie wixa to chyba nie o ciebie mi chodziło, widzialam jakiś podobny nick, przepraszam,

      Usuń
    8. Ale ty sobie jaja ze mnie robisz czy masz jakieś dowody na to że jestem najbardziej arogancki i wredny XD
      Żal, mam swoje grzeszki za uszami ale to nie oznacza że jestem najgorszą osobą we wszechświecie

      Usuń
    9. nie robię jak tylko pisze prawdę a ty się wypierasz i się że mnie śmiejesz zamiast przyznać "tak przepraszam". Nie muszę dawać dowodów każdy wie jak się osmeiszasz w rozmowach na nk, na sptted Awatarii
      nie pisze że jesteś najgorsza osoba we wrzechswiecie ale jedna z najgorszych osob grających obecnie na Awatarii napewno.
      dziękuję do widzenia

      Usuń
    10. Kiero jesteś takim egoistą że dziwię się że twoi "przyjaciele" (jak nazywasz tych biednych ludzi) z tobą wytrzymują

      Usuń
    11. Kiero cham, egoista i hipokryta? +989921

      Usuń