poniedziałek, 31 sierpnia 2020

wylie,chleb i julcia to najgorsze osoby z klubu star

12 komentarzy:

  1. O dziękuje ale pewnie mnie nie znasz i ból dupkę ściska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I'M BOSS, I'M BITCH, goldzia, naćpany, oki, Leviatan to najgorsze osoby z kluby TSC
    Angela, NORTH, Kiero, Dawid, her-ba-tka to najgorsze osoby z klubu 160

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do oki to totalna bzdura, reszty jakoś mocno nie znam, więc sie wypowiadać nie będę, ale Kinia to kochana baba

      Usuń
    2. nie mam pojęcia kto na to odpowiadał ale kocham mocniutko <33

      Usuń
    3. Pod jakim względem te osoby z tsc i 160 sa najgorsze, można wiedzieć?

      Usuń
    4. To był błąd chodziło o to, ze te osoby z TSC i 160 sa najlepsze w klubie i mega zajebiste.

      Usuń
    5. kiero to najgorsza osoba nie w klubie, a na całej awatarii

      Usuń
  3. No nieźle, bo jakoś dram żadnych w klubie nie robię, a dodatkowo robię jak najwięcej aktywności i rywalizacji XDD Więc nie pierdol mi tu, że ja, Wylie i Chleb jesteśmy najgorszymi osobami w klubie, bo nawet w nim nie jesteś, a tym bardziej nasz nie znasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może chodzi o to, ze masz grzybice stóp.......

      Usuń
    2. jestem w tyn klubie cioto pierdolona

      Usuń