niedziela, 30 sierpnia 2020

najwredniejsza waszym zdaniem osoba na awie?

28 komentarzy:

  1. Dominik z fb i hurrem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio dominik Dominikim to kurwa Pikuś w porównaniu z innymi na fb xd

      Usuń
    2. Jak mówicie, że Pikuś ze mną to szukajcie mnie w grze a nie pierdolicie się na jakiś stronach XDD
      Najwyraźniej z tobą musi być Pikuś, bo piszesz z anonima czyli twoje zdanie jest tak na prawdę gówno warte XDD

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego się dziwisz,nikt Cię nie trawi bo jesteś konfident i oszustka.Cwaniara smarkata co zjadła wszystkie rozumy

      Usuń
    2. A ty jesteś tchórzem i nie umiesz nikomu powiedzieć tego wprost w twarz, więc musisz się kryć jako anonim. I tak zaraz będziesz mówić, ale ja nie mam konta Google, ja nie mam internetu ja nie mam domu itp XXD

      Usuń
    3. wprost w twarz to się mówi w realu, poza tym julka całymi dniami siedzisz na spotted i odpisujesz każdemu kto o tobie coś napisze. Widać, że gra ci za mocno weszła kretynko skoro dla ciebie w jakiejś grze dla dzieci można ''mówić wprost w twarz''

      Usuń
    4. Chodziło jej, żebyś napisał na jakiejś social media prywatnie lub chociażby powiedział byś/powiedziała byś jej to wprost a nie opierdalał / opierdalała się na spottedzie XDD

      Usuń
    5. Julcia masz ryj jak niewypał mam nadzieje ze kiedyś Ci go rozsadzi

      Usuń
    6. Ciśnienie z anonima po wyglądzie to trzeba być największą ciotą XDDD

      Usuń
    7. Ty jesteś tchórzem heh napisała łaska co z anonimów wyzywa,a z konta udaje świętą.Pogodź się ze Cię ludzie nie lubią. Marta

      Usuń
    8. Dominik a Ty co adwokat?

      Usuń
    9. Były wakacje i dlatego siedziałam na Awie? Kurwa każdy spędza czas, tak jak chce i tobie nic do tego, serio. A co do mojego wyglądu, mi się podoba, a tobie nie musi.

      Usuń
    10. Nie adwokat tylko mówię to co myślę :D

      Usuń
    11. Dodatkowo nie masz żadnych dowodów na to, że wyzywam kogokolwiek z anonima. I może to, że ty mnie nie lubisz, nie oznacza, że ''każdy'' mnie nie lubi. No kurwa błagam XDD

      Usuń
    12. Po co ta agresja? Ryj jak niewypał nie ma nic wspolnego z wyglądem tylko niepohamowanym chamstwem.Zmień się troszkę żeby Cię można było lubić a przede wszystkim odnoś się do ludzi z szacunkiem.

      Usuń
    13. Musisz mieć ciężko w życiu jeśli jedyna metodą dialogu dla Ciebie jest agresja. Miłego dnia życzę Marta

      Usuń
    14. Jak ma się odżywać z szacunkiem do kogoś kto ją wyzywa? XDD

      Usuń
    15. Kochana Marto, jestem niemile zaskoczona ciepła Marto, że powiadasz, że dużo osób mnie nie lubi! Dziękuje kochana Marto, przyjaciółko moja z Bogiem za to, że mnie kochana Marto o tym powiedziałaś.

      Usuń
  3. Lidiana i Achiles sa tacy sami wrcniesza soba do Lidka pusczszakla za Golda kurwa kurwa fb awe

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wszystkie anonimki na spotted. Już wredniejszych osób nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna madra , popieram Cie.Gardze anonimami

    Patryk

    OdpowiedzUsuń