czwartek, 6 sierpnia 2020

Jaka I’m a bitch jest prywatnie?

5 komentarzy:

  1. Idź do niej i zapytaj. Nikogo nie obchodzi jaka jest jakaś tam stara baba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do autora/autorki komentarza mam pare słów. Mnie nie obchodzi 13-14 letnie dziecko co dostało: pierwsza miesiaczke krzyczac: mamo za duzo buraczków chyba zjadam ; lub chłopczyk co dostał pierwsza erekcje i polucje nocne mysląc, że oszczał łóżko. Jeżeli to pisał pewien opierzony kuper z ptasiarni płci żenskiej to radze posmarowac sie kremem na zmarszczki i starannie umyc swoje dzieci EGB XD Jakby Ciebie nie obchodziło bynie było tu Twoich uposledzonych literek.

      Usuń
  2. Niestety jest bardzo wrażliwa i przejmuje się wszystkim nie raz ją pocieszam ale to nic nie daje :/ szkoda dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tu beczunia XD bo nic takiego nie miało nigdy miejsca. Oosby które sa blisko mnie wiedza jaka jestem. Nikt by nie napisał tu takich głupot ani nikt w to nie uwierzy. Przypominam: wykreowano mnie na potwora, chamke, kłótliwa zołze....Litości trzymajcie sie jednej wersji. Jestem i zawsze byłam sobą. Kto ma mnie znać, ten zna. Nie otaczam się byle kim, na przyjaźn ze mną trzeba zasłużyć. To ja wybieram ludzi którzy moga mieć do mnie dostep, nie odwrotnie. Coś jeszcze? Nie obchodzi mnie co sądzą o mnie ludzie którzy nie zadali sobie trudu aby mnie poznać naprawdę. I tak nie pozwole na to byle komu. Teraz hejt i pozamiatane.

      Usuń
    2. Jaka pewna siebie trzymaj tak dalej ;D

      Usuń