sobota, 29 sierpnia 2020

Zaczął sie temat kiero a ja go nie widuje on wchodzi jeszcze na gre?

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ma prawo wchodzić a tobie nic do tego. Ty niestety też grasz...

      Usuń
    2. niestety wchodzi, wolalabym nie

      Usuń
    3. Ja wolałabym żebyś nie komentowała tego spota i co? Życzenie się nie spełniło

      Usuń
    4. no co ja poradze masz do tego prawo, chociaż mnie nie znasz
      A ja znam kiero bardzo dobrze i się na nim przejechałam ciebie też to czeka ciekawe kiedy
      miłego wieczoru :)

      Usuń
    5. Przestań już walić z tych anonimów, nie sądziłem że się będziesz tak mściła. No cóż.
      Zapomnij o mnie i tyle

      Usuń
    6. to się opamietaj człowieku bo ranisz i krzywdzisz innych, a nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy/udajesz że nie zdajesz sobie z tego sprawy a później grasz ofiarę.
      Nie jestem Merkury jeśli o nią ci chodzi

      Usuń
    7. personalnie nic do cb nawet nie mam ale chcę żebyś wkoncu to zrozumiał !!

      Usuń
    8. Staram się pomału zmienić tak żeby było jak dawniej, nie zdziwię się gdyby to było niemożliwe ale spróbuje.
      Wiem ze nie jesteś Merkury, pisanie z anonima w odmiennej płci na pewno nie jest takie trudne.

      Usuń
    9. kiero ja mam cie doslownie w chuju, mam lepsze rzeczy do roboty, niz pisanie do ciebie z anonimowXDDDD

      Usuń