środa, 29 lipca 2020

Cześć. Może jestem głupi albo nie rozumiem czegoś... Byłem w klubie. Miałem pomysłów dużo na aktywność itp., dobrą taktykę. Byłem pomocny dla przywodczyni i nigdy sie na mnie nie zawiodla. Nawet sie przyjaznilismy. Dodam ze bylem pomocnikiem. I mne wywalila z klubu i sie do mnie nie odzywa za bardzo. Calkowicie sie odsunela. To normalne? Toć nawet bbylem uczciwy caly czzas. Ale jak sie źle poczułem ( bo tak było ) to juz myslala ze klamstwo ze tylko G chce zgarnac... Co za ludzie...

9 komentarzy:

  1. Mam podobnie, tylko myślę o niej dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. STAR :/

      Usuń
    2. Byłeś pomocnikiem i zostałeś wyrzucony? Jaki masz nick?
      Nie kojarzę, żeby jakiś pomocnik został wyrzucony ze star.

      Usuń
  3. Podpisz się :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Autorze posta napisz w jakim klubie byłeś i jaki masz nick. Wiadomo tylko, ze to nikt z tsc bo tam same dziewczyny mają pomocnika.

    OdpowiedzUsuń
  5. To był klub Honey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przykre przejdz do konkurencji i pokaż na co Cię stać

      Usuń
  6. wiesz co, nie dziwie ci sie ze cie usuneli jak usunales duzo czlonkow w tym mnie, nie bylo mnie zaledwie 1 dzien a usunales bez zgody ludzi ktorzy tez chca pograc wiec wedlug mnie ciesze sie ze cie usunela potem Honey/ dziewczyna bez nicku :)

    OdpowiedzUsuń