środa, 29 lipca 2020

Nicolas swoimi zaręczynami złamał mi serce

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. przecież ty go nienawidzisz xD

      Usuń
    2. C-co... sama go nienawidzisz....
      Mam Ci po imieniu powiedzieć???

      Usuń
    3. kiero sam swoim zachowaniem pokazujesz prawde, widzisz tylko czubek własnego nosa, wyzywasz i obrażasz się na innych bez powodu a teraz mówisz że złamał ci serce?

      Usuń
    4. Tak, tak mówie
      Widzę tylko czubek własnego nosa i nie troszczę sie o innych
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    5. A co zaprzeczysz może? sama byłam swiadkiem, a poza tym o wszystkim wiem, więc to ty tu jakieś szopki odwalasz nikt nie wie o co ci chodzi do końca

      Usuń
    6. aha czyli się z tym zgadzasz XDDDDD

      Usuń
    7. Wrr powiedz kim jesteś bo czuję potrzebę z Tobą pogadać skoro tyle wiesz

      Usuń
    8. Po co? Ja tylko pisze co widze a to że ty spróbujesz mi wbić swoją wersję do głowy nic nie zmieni. To kim jestem też raczej nie ma znaczenia bo jakie niby ma? Ja za to miałam potrzebę nie zgodzic się z tobą, bo to co robisz a to co piszesz na spotted to dwie różne rzeczy. Co byś mi powiedział podczas takiej rozmowy?

      Usuń
    9. Bo mnie ani trochę nie znasz??
      I nic nie wiesz o mnie tak na prawde

      Usuń
    10. Jak to? Kojarze cię z widzenia i znam całą sytuację. To najgłupsze co można powiedzieć "nie oceniaj mnie bo mnie nie znasz". Twoje zachowanie ma wpływ na to jak widzą cię inni ludzie i pokazuje jaki masz charakter, więc nie masz racji ;) a poza tym przyznałbys się do bledu, ew. przeprosił a ty dalej idziesz w zaparte. Zaprzeczysz że zachowywales sie karygodnie? gdybyś był kobieta, powiedziałabym że chyba masz okres. I co mi chciałeś powiedzieć -udawac aniołka?

      Usuń
    11. Ty nawet nie widzisz co jest złego w twoim zachowaniu, że krzywdzisz innych ludzi, a później zgrywasz aniołka...

      Usuń
    12. Możemy skończyć z tymi utartymi, prześmiewczymi i dość krzywdzącymi stwierdzeniami, że gdy ktoś się z kimś nie zgadza i jest płci żeńskiej, to ma okres? :)

      Usuń
    13. wy wszyscy serio myślicie ze kiero przeprosi? wątpię xD

      Usuń
  2. to tylko gra ludzie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto to jest ten Nicolas i z kim jest zaręczony?

    OdpowiedzUsuń