piątek, 31 lipca 2020

Nicolas podaj link do nk

17 komentarzy:

  1. https://nk.pl/#profil/52632247/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ile frontow grasz Nicolas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dużo!

      Usuń
    2. Twoja odpowiedź jest dla mnie wystarczająca, dziękuję.

      Usuń
    3. To dobrze, miałem napisać coś innego? Nawet Cię nie znam, jeśli możesz rozwiń swoją myśl

      Usuń
    4. Czy związki w tej grze naprawdę są brane przez Ciebie na poważnie? To nie podpada już pod jakieś zaburzenia może? Chłopak nie może zadawać się z innymi dziewczynami, bo już za chwilę (przez wścibskie, szukające taniej i tandetnej sensacji oczy) zostanie posądzony o "granie na dwa (lub więcej) fronty"? Nicolas, odpowiadając "XD" na Twoje idiotyczne pytanie, wyraził zapewne ogarniającą go żenadę, jak nietrudno się domyślić.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Po czym wnioskujesz, ze zwiazki w tej grze sa brane przeze mnie na powaznie? Zapytalam/em o to, bo mam taka mozliwosc i prosze mnie nie osadzac o szukanie sensacji jesli nie wiesz, w jakim celu zostalo zadane moje pytanie.

      Usuń
    7. dlaczego pytasz o granie na kilka frontów? byłeś swiadkiem jakiejs sytuacji?

      Usuń
    8. Wnioskuję po Twoim dość przenikliwym pytaniu o rzekomym graniu na X frontów przez Nicolasa (niezmiernie bawi mnie pisanie tego). Oczywiście, można zapytać tu wszak o wszystko, ale przecież już u podstaw da się zauważyć, że jest ono zwyczajnie głupie - przecież obracamy się w wirtualnym świecie, dodatkowo w grze:)

      Usuń
  3. Zadalam/em pytanie, a ty odpowiadajac "XD" mozna powiedziec, ze uciekasz od odpowiedzi, tak zostalo to przeze mnie zinterpretowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, nie uważam, żeby rozmawianie z innymi osobami było graniem na kilka frontów. Jeśli tak to przedstawiasz, to na kilka. A powiesz kim jesteś i dlaczego zadałeś to pytanie? Bardzo mnie to ciekawi :D

      Usuń
    2. aha, czyli robisz dramę jako anonim, niemający żadnych podstaw do pisania czegokolwiek i nawet nie znasz swojej płci? spoko. liczylem na coś więcej

      Usuń
    3. Prawdę mówiąc nawet jeśli Nicolas chciałby romansować z większą ilością dziewczyn to nie miałabym nic przeciwko. Skoro on toleruje moją rozwiązłość to niech sam ma coś od życia.

      Usuń