sobota, 25 lipca 2020

Pod jakim nickiem gra najstarsza osoba na nk?

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. On nie jest najstarszy, wiesz, ile ma lat, skoro tak uważasz?

      Usuń
    2. Przepraszam to byl: zart, nie chce pozwu sry misklik

      Usuń
  2. No ta naprawdę nie da się tego stwierdzić, bo nie każdy podaje swój wiek. Nie tylko znane osoby mogą mieć dużo lat. Ja mam znajomą, która ma 25 lat, a nikt jej nie kojarzy, bo nie prowadziła nigdy bloga, ani nie nagrywała na yt, a ni też nie jest w galerii sław, ani nic z tych rzeczy. To gra teoretycznie dla dzieci, a ja sama mam 20 lat i takich osób w moim wieku jest sporo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim klubie była kiedyś około 50 latka ale tylko przez chwilę, po chwili ją wyrzucili bo nic nie robiła chyba

      Usuń
    2. Czy ta osoba o której mówisz ona miała nick SilverLilith?

      Usuń
    3. Nie wiem, chyba nie. Nie pamiętam, ale wydaje mi się, że miała imię jako nick

      Usuń
  3. Niektóre mamusiki z klubu mają wnuki więc no XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mnie ktos lubi.Mam 125 lat. A co do do blogu to skonczy jak Lemurek po prostu zamkna go.

    Patryk

    OdpowiedzUsuń