niedziela, 26 lipca 2020

Awataria waszym zdaniem umiera czy odżywa?

6 komentarzy:

  1. Odżywa. Więcej osób wraca. Ostatnio też spotkałam dwie nowe osoby, którym musiałam tłumaczyć co i jak bo wczesniej nigdy nie grały

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja gram na fb i tam troche umiera. Umiera od momentu kiedy moderator wszedł na polski serwer i te gracze którzy banują ci fb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodze sie z tobą moderator xD tak naprawde nie daje banow za nic

      Daje tym co wyzywają np brzydzie achillesa i patryka B. raczej wiesz o którego patryka chodzi xD jak grasz na fb ale ogolnie to na fb nie umiera awa mod tam nie siedzi 24 godziny on tam rzadko jest więc wiesz

      Usuń
    2. No ja wiem doskonale, szczerze do Łukasza nic nie mam, bo go rozumiem. Wszystko piszę nie ze swojej opinii tylko z większości. Buła to ścierwo. Ale mnie wkurwia to pisanie kogoś danych i banowanie komuś fb. Najlepiej grać na legit kontach, bo te ścierwy z fb z zazdrości umieją zgłaszać konta

      Usuń
    3. Uroki fb xD

      Usuń
  3. https://spottedofficialawataria.blogspot.com/?m=1


    1 post czytac

    OdpowiedzUsuń