wtorek, 16 czerwca 2020

Wydaje mi się, że primevere nabija sobie głosy w sondzie.

7 komentarzy:

  1. Ja Im WsZyStKiM nAbIjAm GłOsY hahaahhhaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Primałerka uczciwa baba :c

    OdpowiedzUsuń
  3. no wow odkrycie roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. wlasnie w jaki sposob mialaby nabijac glosy to by musiala miec z 100000000 komputerow zeby tyle glosow sobie nabic XDDDD

      Usuń
    2. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jest wiele sposobow na oszukiwanie

      Usuń
    3. Jakim cudem mogłabym oszukiwać na jednym adresie IP? Ogarnijcie kiedyś, że są inni ludzie, którzy mogli głosować. XD

      Usuń