poniedziałek, 29 czerwca 2020

Fajnie sie wszyscy bawicie w obrażanie kogoś? Gratuluję wam osiągnięcia ogromnego szacunku do drugiego człowieka. Śmiejmy się wszyscy z wszystkiego (np.z tego że ktoś popełnia błędy, bo jest człowiekiem). Nie robie z siebie ofiary dlatego osoba, która podpisała sie jako moja znajoma no to chyba za dobrze mnie nie zna. Jestem ciekawy ile ta drama będzie trwała. Ja już nie odpisuje na te durne komentarze. Robcie co chcecie, piszcie co chcecie (Hulaj dusza piekla nie ma). Ja sie w tej dramie juz nie udzielam. /Hate you (czyli ten najgorszy :))

23 komentarze:

  1. Zaprzeczasz, że nie robisz z siebie ofiary podpisując się, że "jesteś tym najgorszym"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisalem tak jak niektórzy myślą i wiesz gdybym robil z siebie ofiare to bym pisal inne rzeczy. Pozdrawiam mimo to ze nie wiem kim jesteś na pewno człowiekiem :)

      Usuń
    2. Gdybyś nie robił z siebie ofiary to byś chociaż po ludzku zauważył, że zrobiłeś kopie, a ty jeszcze wielce oburzony, że ktokolwiek miał prawo cie skrytykować

      Usuń
    3. Nie jestem tym oburzony tylko twierdzę ze takie rzeczy się na priv załatwia, s nie na forum gdzie jest dużo hejtu i nienawiści, ciekawe jakbyś ty zareagował/a kiedy by na forum na ciebie takie słowa poleciały. Napisałem ze to cos podobnego, a zasady zmienię, bo moze i faktycznie trochę zgapione wiec za to przepraszam

      Usuń
    4. Jak jesteś tu publiczny i robisz publiczną zabawę to chyba logiczne, że musisz być przygotowany na coś takiego jak krytyka?

      Usuń
    5. Sorry nie chce byc celebryta w tym czymś. Zrobiłem zabawe tylko dlatego zd chciałem żeby niektóre osoby zwalczyły nude na Awatarii. I jeśli chodzi o krytykę to tu nie chodzi o krytykę tylko o to ze Kasia mogła mi napisać na pv :Ej wiesz co nie podoba mi sie to, to i to, a nie wstawila tutaj i ciągnęliśmy drame tutaj

      Usuń
    6. Wybraniasz swoje żenujące zachowanie tym co Kasia zrobiła. Owszem, też nie zrobiła dobrze, ale rozmawiamy zupełnie o czymś innym, więc czemu schodzisz z tematu? Już my wszyscy wiemy jak ty zwalczasz nudę w grze rozpoczynając serie i nie dokaczańczając ich.
      Zresztą, zwalczasz nudę tworząc taką samą następną serię? XD

      Usuń
    7. Nie wybraniam sie niczym. A co do serii pisałem już ze z tamtą zle zrobiłem, ale każdy popełnia jakieś błędy

      Usuń
  2. Czy ty jesteś Julcią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xd? Nie porównuj mnie do Julki

      Usuń
    2. Każdy człowiek jest wyjątkowy na swój sposób i też obstawiam, ze nie znasz mnie zbyt dobrze więc żebyś mnie oceniał/a musisz znac mnie od tej słabszej i lepszej strony. Pozdro

      Usuń
    3. Tak się zachowujesz

      Usuń
    4. Nie mozesz mnie ocenić gdy nic o mnie nie wiesz

      Usuń
    5. Nie porównuj mnie do Julki, bo Julka jest zupełnie inna niż ja

      Usuń
    6. Człowieku, mam prawo cię ocenić pod względem twojego wypowiadania się. Zachowujesz się jak samolub, którego nie można tykać, a ty możesz se mówić co chcesz i nikt nie może ci powiedzieć co o tym sądzi.

      Usuń
    7. co z tym chłopem jest nie tak XD

      Usuń
    8. Samolub? Wątpię w to. Napisałem ze możecie pisac co chcecie o mnie a to zs nie chce dram to dlatego ze nie lubię takiego czegoś i tez nie lubię gdy ktos mi wmawia ze jestem tym, tym i tym a nie moze zobaczyć u siebie błędu. I jeszcze raz ci napisze nie oceniaj mnie. Jestem człowiekiem też i niektóre rzeczy maja prawo mi się nie podobać. Pozdrowirnia

      Usuń
    9. "Napisałem ze możecie pisac co chcecie o mnie", więc czemu się denerwujesz, że nie można cię porównywać do Julcii XD zastanów się już co piszesz bo widzę że sie gubisz

      Usuń
    10. To nie było zdenerwowanie nawet bo ja pisze do ciebie z spokojem gdybym był zdenerwowany pisałbym inne rzeczy Napisałem to, ponieważ uważam ze nie jest na miejscu porownywanie kogoś do kogos skoro się nie zna do końca osoby

      Usuń
    11. Oceniam po sposobie wypowiedzi oraz toku myślenia, który tutaj prezentujesz :) jest naprawdę bardzo podobny do Julcii!

      Usuń
    12. Toku myślenia? A co ty tam możesz o mnie wiedzieć anonimku

      Usuń
  3. kurwa ludzie weźcie sie już ogarnijcie ta taki taki jest jakaś pojebana żeby robić afere o byle gówno kiedyś nie przepadałam za oskarem ale widze że on wcale nie robi z siebie zadnej ofiary inni to by już dawno zwyzywali ile popadnie a on zachowuje spokój i ogólnie fajny jest a tu taką spine robicie jakby taki taki byla nie wiadomo jaką królową awatarii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech dalej porównują mnie do osób nieznając mnie

      Usuń