środa, 24 czerwca 2020

Co sądzicie o Julci? Wydaje mi się że serio się zmienila teraz

10 komentarzy:

  1. Prawdziwe ja nigdy nie wychodzi z człowieka.
    Widać to już w poście na jej nowym blogu: "Życzę samych sukcesów Emilce na AKI i mam nadzieje, że twoje posty będą bardzo dobre i nie stracisz stałych czytelników, na których zapracowałam dobry i pracowity rok. Fajnie jest wracać do rozwiniętego bloga i tylko pisać posty oraz zapisywać sobie zasługi."
    w skrócie: Życzę ci wszystkiego dobrego Emilka, ale pamiętaj że to jaki ten blog jest teraz to jedynie moja zasługa i całuj mój sygnet
    Pożyjemy zobaczymy - może się zmieni na dobre i przytłumi tą starą Julcie która wciąż w niej siedzi

    ps. Julka jeśli to czytasz, to "lifestyle" to jedno słowo - rozdzielanie ich to błąd.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! Źle zinterpretowałeś moje słowa. Chodziło mi o to, że cały rok pisałam regularnie wpisy, dzięki czemu jest stała widownia czekająca na nowe posty. Gdy odeszłam z AKI, widownia tam została i napisałam, aby Emilka o to dbała, ponieważ gdy będzie pisać złe i nieciekawe posty, widownia po prostu nie będzie wchodziła na bloga. W żadnym przypadku nie chciałam jej obrazić i nawet bardzo się ciesze, że wróciła na swojego bloga i będzie kontynuować dziedzictwo bloga. :)

      Pozdrawiam i dziękuje za opinie!

      Usuń
  2. Niech pakuję walizki i znika :3:3
    Nikt jej tu nie chce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Dziękuje za komentarz! 🥰
      Już doleciałam na wyspy tropikalne i znikłam, pozdrawiam!

      Usuń
  3. Nie znam jej osobiście, ale według mnie niektórzy z was przesadzają. Ze zwykłego szacunku do drugiego człowieka wypada kulturalna rozmowa a nie wyzywanie jej średnio w co drugim spocie, pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Dziękuje za komentarz!
      Ja również pozdrawiam i życzę miłego dnia!

      Usuń
    2. +1 dla mądrego anonima

      Usuń
  4. Julcia to kox i odpierd.....zielcie się od niej (STARAM SIE BYĆ MIŁA OK).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idz w pisdu zlodziejko. Oddaj lepiej natali bloga i przestań się popisywac bo gownem byłaś i będziesz.
      # teambadromance

      Usuń
  5. Ludzie się nie zmieniają

    OdpowiedzUsuń