wtorek, 30 czerwca 2020

nIe ZnaSz MnIe tO niE oCeNIAj

14 komentarzy:

  1. Śmieszy cie moja wypowiedź? Bo napisałem prawdę? Ze sie nie ocenia kogoś jak sie nie zna go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kogoś poznasz to zdobywasz specjalne zdolności do odganiania cudzych pomysłów bez konsekwencji? Czy może dzięki temu jest się zwolnionym z używania mózgu i wpadania na własny pomysł? Weź się czasem zastanów co piszesz.

      Usuń
    2. Nie chodziło o to chyba źle mnie zrozumiałeś/aś

      Usuń
    3. Oskarro to taki taki z anonima pisze, bo dostaje szału ze nie zrezygnowales. I masz się nie poddawać. Twoje top wydaje się być i wiele lepsze, ona po prostu jest zazdrosna zawistna szmata.

      Usuń
    4. Anonimowy,skąd niby możesz wiedzieć, że Taki Taki to pisze? Równie dobrze Twój komentarz może być autorstwa Oskara. :)

      Usuń
    5. Wiem bo znam kaske. Poproscie uparta i sprawdzenie ip. Wtedy kasience bedzie głupio. Jest głupia i zazdrosna.

      Usuń
    6. ale mozna cie oceniac przez pryzmat tego, co robisz, wiec nie rozumiem, jaki masz problemXD

      Usuń
    7. A co ja takiego zrobiłem żeby mnie nazywać np samolubem, zgapiaczem?

      Usuń
    8. Zgapiasz XD

      Usuń
  2. Ja nie pisze komentarzy z anonimów. Co mam napisac to napisze z konta google

    OdpowiedzUsuń
  3. kłótnia dzieci o pikselową zabawę w przebieranki pikselowych postaci XD
    pierdolnijcie się mocno w łeb żeliwną i konkretnie rozgrzaną patelnią, ok?

    OdpowiedzUsuń