czwartek, 7 maja 2020

Jeśli chodzi o klub tsc nie mamy się o co przyczepić. Jesteśmy tu od dłuższego czasu i jest naprawde miło. Nie było nawet żadnego problemu z przyjęciem do klubu. Atmosfera w klubie jest miła, ludzie się dogadają jak i pomagają sobie. Wystarczy tylko napisać na klubowym o pomoc i zawsze ktoś przyjdzie z pomocą. Klub ma zawsze wszystko odblokowane, każdy coś od siebie dokłada i dzięki temu tworzymy zgraną ekipe. Większość osób próbuje się przywalić do klubu tsc, a nawet was tu nie było, gadacie tylko bzdury na nasz temat. Jeśli nadal macie zamiar pisać takie głupoty to najpierw to przemyślcie, a nie piszecie jedno wielkie kłamstwo. Jedna osoba coś powie i idzie plotka na całą awatarie. Jeśli ściska was "ból dupy" to załóżcie sobie sami klub na własnych zasadach. Pozdrowionka dla zazdrośników / Wikuś & Ta cicha z tsc ❤️❤️❤️

11 komentarzy:

  1. Star dupe ściska że wam wychodzi a im nie
    Co się dziwić jak tam ludzi traktuje się jak
    tania siłę robocza i jeszcze wzywa Sandra jak ktos nie zrobi aktywnosci a Belinda tylko
    żeruje jak zabraknie Patryka i Sandry to
    ciekawe kto będzie im płacić aby odblokować przedmioty i mam prawo tak pisać bo to mij były klub którego serdecznie nie polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie kiedy nauczysz się podpisywać?Jeśli ci dupsko ściska idź pisz do nich nie tu.Jak to mówią kozak w necie, pi.... w świecie Mam na ciebię XDDDDDDD

      Usuń
    2. Napisał anonim XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      Wpierw sam się podpisz potem wymagam od innych
      pi....w swiecie XDDDD glupio ci? XDDDD

      Usuń
  2. anonimku może podasz kogo wyzywala Sandra bo znam Ją bardzo dobrze i nigdy nie slyszalam żeby kogos wyzywala i jeszcze jedno jakie żerowanie bo nie rozumiem. Członek klubu STAR

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwna akcja, że pomocnicy klubu sami sobie piszą propsy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propsy? Chyba raczej prawdę...
      Boże sorry, przecież pomocnik nie może doceniać miłej atmosfery w klubie...
      Pomocnikowi też nie może podobać się swój klub...
      No tak pomocnik nie może się w dobry sposób wyrażać o swoim klubie.
      Mądre pouczenie, dzięki za lekcje życia XD
      Ta cicha


      Usuń
    2. To przecież naturalne, że pomocnik zachwala swój klub. Czy może gdzieś jest inaczej? Czy jak ktoś obraża klub to pomocnik powinien milczeć? Nie wydaje mi się.

      Usuń
  4. Chcę cos zacytować : Daenerys4 maja 2020 20:33
    I jeszcze jedno mamy 5 pomieszczeń klubowych. A w piątek posypie się do nas pełno wniosków (pazernych hien - wiadomo ) bo będziemy mieć kolejny poziom jako pierwsi i wszystko odblokowane.Prosze kim są ludzie dla TSC pazernymi hienami nie ludzmi ale hienami przykre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh no tak najlepiej wszystko brać dosłownie. Nie umiesz trochę pomyśleć? Daenerys chodziło o osoby, które przychodzą do nas żeby się obkupić i wyjść bez słowa. Mieliśmy wiele takich przypadków z resztą o których było wcześniej wspomniane. No ale przecież tego już nie zacytujesz.

      Usuń
    2. Dziękuje za zacytowanie mojej wypowiedzi z Lemurka, to bardzo miłe z Twojej strony.
      Cytujemy wsm sławnych i znanych XD chętnie wkleję sama cytat. Pochodzi ze spotted z dnia 26 stycznia.

      Plotkara26 stycznia 2020 19:38
      Nie polecam również Star gwiazdeczki Bielindy, to był mój pierwszy i ostatni klub w jakim byłam. Atmosfera była taka nadęta, że nie dało się wytrzymać a jak ktoś nie robił aktywności to z wielkim oburzeniem, że są telefony, nawet jakby chciała się tego wyprzeć to mam ss także nawet nie próbuj, ale wracając miała do mnie problemy o każdą rzecz jaką napisałam na blogu, żyje tą grą jak opętana, wyjmij ten kij z czterech liter kochaniutka bo mi cię szkoda i to bardzo, teraz wiem, że dzieje się tam o wiele gorzej bo nadal są tam moje przyjaciółki, ale i tak czekając na najlepszą okazje żeby stamtąd się ewakuować. Mam szczerą nadzieję, że ten klub upadnie :)


      No i czekam na wypowiedz autorki i Angeli. Bo dziwne, że pozwoliła koleżance na tak negatywną opinie o
      Star. Czyżby inni już nie mogli? Ach te zakazy. No i niestety ale mamy tu czarno na białym opinię członka tego klubu. Zamiast pisać na klubowym o Tsc i o mnie serio zajmijcie się sobą, życie macie aż tak nudne?

      Usuń