poniedziałek, 25 maja 2020

Hej słuchajcie, od jakiegoś czasu tak naprawdę przez przypadek znalazłam się w ROME i to był mój najlepszy przypadek hahah. Tak naprawdę to oni mi pokazali co to znaczy grać w Awatarie. Bardzo dużo im zawdzięczam. Nie mam zamiaru pisać o tych wszystkich plotkach i kłótniach. Kto jest w tym klubie wie jak jest. Moim zdaniem tworzymy super zgraną ekipe, a te niektóre komentarze, brak słów... są tak bardzo niedojrzałe. Halo ludzie to jest tylko gra, gramy w nią żeby odreagować po pracy/szkole albo zająć nią swój czas wolny, ale nie po to żeby się kłócić kto kogo zdradza, a kto wydaje "kradzione G". Co do Naćpanego jest wspaniałym i wyrozumiałym przywódcą, który poświęca mnóstwo swojego czasu na ten klub i chce dla nas jak najlepiej. Nie chcę przez ten post wywołać niepotrzebnej dramy, chcę tylko podziękować klubowi ROME za atmosferę i wsparcie. Pamiętajcie to tylko gra, bawmy się i wspierajmy!!!!! / członek klubu ROME

7 komentarzy:

  1. Pewnie Naćpany to napisał

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam i nie polecam. Nie wiem czy w tym klubie jest taka Beata nadal (pomocnik), ale strasznie obgadywała innych. Gdy ktoś złożył wniosek do klubu, ona pisała, że ta osoba nie, bo nic nie robi, ktoś opuścił klub sam od siebie, ale robił normalnie aktywność, rywalizację to pisała np że dobrze że odszedła ta osoba, bo dziwna i takie inne. Nie wiem jak jest teraz, ale jak ja tam byłam to tragedia i nie tylko o tą Beatę chodziło. Też może drobna sytuacja, ale była 18, czyli godzina rywalizacji i weszłam punktualnie, ale gra mi się ładowała i wczytało mi się dokłądnie 18.02, a Naćpany już wypisuje na czacie klubowym mój nick, żebym robiła rywalizację, że na co czekam. A ja takie aha okej xD. 2 MINUTY tylko spóznienia na 18.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ są osoby, którym trzeba przypominać co 5/10 minut żeby zrobić

      Usuń
  3. Uhuhuhu już chyba wiem kto to pisał haha <333
    Pozdrowionka dla wszystkich! <3

    OdpowiedzUsuń