sobota, 4 kwietnia 2020

Witajcie, z tej strony Kaśka z Oazy, w bardzo złym moodzie. Natalia miała ostatnio gorsze dni i koniec końców podjęła decyzję o odejściu z bloga, a co z tym idzie - oddaniu go w moje ręce. Jest mi cholerne przykro, że po tylu próbach przekonania ją, nie udało mi się. UWIERZ MI KOCHANA, ŻE ZROBIĘ WSZYSTKO CO W MOJEJ MOCY, BY OAZA BYŁA NADAL TAK ŚWIETNA JAK JEST. KOCHAM CIE ♥♥♥. GDY TYLKO WSZYSTKO SOBIE UŁOŻYSZ W GŁOWIE - ZAPRASZAM DO ADMINISTRACJI BLOGA!!♥♥♥♥ Posty nie będą się pojawiały przez najbliższe dni - po tym wszystkim nie mam zwyczajnie weny do ich pisania. Z pozdrowieniami, Taki Taki..

7 komentarzy:

  1. Potwierdzam, że ja pisałam tego spotta

    OdpowiedzUsuń
  2. Przynajmniej to nie będzie jej druga twarz - marcin

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wszystko wróci do normy, a Natalka powróci do gry i bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak można się skontaktować z Natalką? :/

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym problem bo już próbowałem poprzez maila. Nie można do niej napisać mailowo bo usunęła konto Google i dlatego w postach pisanych przez nią nie ma zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  6. w koncu bed romance odeszla pisala beznadziejnie...

    OdpowiedzUsuń