poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Pomyślałam sobie, że ten spocik napiszę osobny. Hurrem, jeśli Ci się nie podoba ta gra - awataria.life to nie wchodź i spierdalaj na nk. Cheryl dała Ci bana, bo zasłużyłaś sobie. Ona bez powodu nie banuje. Na twoim miejscu bym radziła zamknąć się, bawić się cicho w tym swoim jebaniutkim haremku, albo się za Ciebie na nk weźmiemy. Nie traktuj tego jako groźbę, tylko dobrą radę - bo to co ty robiłaś na awataria.life jest tak żenujące... I swoją drogą na nk też tak samo robisz. Pozdrawiamy! :)

3 komentarze:

  1. Niestety nawet nie wchodzę na to coś. To nie mi się to nie podoba tylko innym graczom. Okaż dla nich szacunek.
    Proszę bardzo weżcie sie za mnie na pewno coś wam się uda zyskać. Hah. Czyli nic rozumiecie?. Po za tym nie znam żadnej cheryl i nie wiem za co miała by mi dać bana skoro nawet tam nie wchodziłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiecznie kłamiesz.. wchodziłaś :)

      Usuń
    2. Nie wchodziła, naucz się czytać ze zrozumieniem krowo, to były jej podróby, które chciały ją ośmieszyć!!!

      Usuń