poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Nigdy nie pisałam tu postów, czasem komentuje. Tym razem sytuacja tego wymaga.
Tytułowy Salvatore ze STAR ( czytać kłamca, śmieć i pies Belindy) rozpowiada
oszczerstwa na mój temat. Bezczelnie kłamie, że niby Ja stosowałam ten
nielegalny sposób na G i robiłam po 80 k aktywności dziennie 
I najlepsze, że niby podwoiłam image xd Jak każdy kto mnie zna potwierdzi, że
zawsze był wysoki i się nie zmienił praktycznie w ciągu ostatnich dni.
Salvatore ten biedak zakompleksiony miał takie staty, że nic tylko płakać.
O dziwo kiedy wybuchł skandal z tym G nagle jego image skoczył w 2 dni z 60 k
na 100 k, że już o domu nie wspomnę...Wiecie mam to w dupie, ale skoro on
bezczelnie mnie szkaluje to nie będę na to pozwalać. Jeszcze jakieś dziwadła bez
życia tworzą noby na moje podobieństwo: Danusia, Danka z Tsc i najlepszy: Daenerys hahaa
Załącze ss z fejk Daenerys zrobioną złośliwie tym sposobem, niestety ona nie
jest w moim klubie. W ogóle kto normalny by nazwał noba jak siebie? jprdl
Jak ktoś chce mnie wkopać musi się bardziej postarać. Ja jestem jedyna w
swoim rodzaju. Dlatego też zmieniłam nicka na : Ta zła.
Dodaje screeny z aktywnością z tygodnia i całego miesiąca moją i Salvatore.
Zrobiłam je dziś po 18:00 (5 kwietnia) podczas rywalizacji.
Liczby nie kłamią xd Zauważmy, że ta gnida ma więcej aktywności w tygodniu
niż Bielenda czy też Sandra. Tak się wkopać kretynie. Wstyd. Drugie miejsce
w star co do aktywności ma członkini która sama sie przyznała do kupowania
nie legalnie G. Wiec jak to wytłumaczysz Salvatore? Frajerem jesteś, byłeś
i będziesz. Co za debil hahahaha. Nie pozdrawiam.
Nic nie poradzę, że uczciwą i ciężka pracą mam image dwa razy większy niż
Twój. Zalecam czopki na ból dupska.
Ps. Dziwne, że na Ciebie nie nakablowali oburzeni członkowie Twojego klubu, kiedy
to był bulwers, że Julia z Aki się wbiła do topki i wiele innych graczy. Hipokryzja.
Podesłane przez Daenerys z The Society, obecnie: Ta zła




18 komentarzy:

  1. co za idiota XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale on nie brał g tym "nielegalnym sposobem" tak dużo jak inni, a aktywności ma dużo, bo robi dużo g sposobem na 10g przez id i miał zazwyczaj dużo aktywności przez to właśnie i już wcześniej przed odkryciem tego "nielegalnego sposobu"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sory, ale 46k nie jest realne, aby wbić samym sposobem na 10 G.

      Usuń
    2. co ty kurwa pierdolisz, jest realne. wystarczy siedziec i g jebac a nie tak jak ty siedziec na skwerze i pierdoly gadac wiec jak nie wiesz to wypierdalaj latawico :*

      Usuń
    3. salvatore awataryjny gówniaku nie obrazaj jej
      sam godzinami stoisz w barze jak ułom
      julia przynajmniej nie udaje świętej i ze nie wykorzystała luki na nk by się wzbogacic
      jesteś spierdolina

      Usuń
    4. XDD Post przeciw Salvatore a i tak obrywa się Julci :/ Ja pierdole ludzie przemyślcie to czasami co ona by nie napisała to na nia naskakujecie, owszem zrobiła błąd ale za niego przeprosiła i próbowała to naprawić a wy kurwa potraficie tylko obrabiac dupy i tyle ;)

      Usuń
    5. nie jestem salvatore cipuszko XDDDDD jebac julcie niech idzie gale robic bo tylko tyle potrafi siema cipkiiiiiiiiii :***

      Usuń
    6. Nie no możesz mnie wyzywać, mnie to nie rusza xd

      Usuń
  3. Ze niby on robi więcej od Belindy? Bajki.
    26k on w tydzień zrobił a w ciągu miesiąca 46.
    Policzmy. Wychodzi, że 20k zrobił w 3 tygodnie ,czyli tygodniowo jakieś 6,5k. I 26 k w jeden tydzień xd jakim cudemn ktos kto robi normalnie tak mało nagle ma tyle podczas afery z goldami? Bo się ladowalo g za free wykorzystując błąd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wstępie mam pytanie do UPARTEJ. Tam był również ss kogoś, to się pode mnie podszywał.
    Daenerys z 40 levelem. Nie wiem czy przeoczyłaś, wiec proszę jeżeli jest taka możliwość
    o edycje posta i jej dodanie. Z góry dziękuje.
    Co do Savatore...Mam również ss z wczorajszego wieczoru :) Jak się przyznajesz do
    ładowania g za free i zrobienia dwóch nobów, ktore również wyposażyłeś tym sposobem w
    goldy:) Również, jak oskarżasz mnie, że niby mam noba z levelem 3 w paszporcie, co
    jak się przekonałeś jak zwykle było wytworem Twojej wyobraźni. Takie schorzenia się leczy
    jak nie wiesz. W moim paszporcie od dwóch lat jest ta sama osoba. Odeszła z awatarii rok temu.
    Ja mogę wstawić też ss z zakładki bliscy kiedy było jego ostatnie logowanie na gre:)
    Najlepsze, że nawet nie potrafiłeś przeprosić, tylko napisałeś cytuje: " musiałem Ciebie
    pomylić z inna suką w takim razie". Frajerze mnie się nie da pomylić. Jestem tylko jedna.
    Podróbki nie maja miejsca w TSC ani rangi pomocnika, ani moich statów. O elokwencji już nie
    wspomnę. Ale rozsiwac plotki i pomówienia to mogłeś nie mając dowodów co?
    Jakbym była tak złośliwa jak Twoja przywódczyni czy tez jej prawa ręka bym
    podkablowała Twoje nk. Tak samo nk Bielendy. Ale nie zniżam się do waszego poziomu.
    Dziwne, ale ona zmieniła swoja nazwe i zdjęcie na nk po aferze z goldami, może to
    przypadek XD
    Przekaż jej, że musi w pełni używać mózgu i zrozumieć, że:
    1. Zmiana nazwy na nk nic jej nie da ani profilowego.
    2. Nic nie da zaznaczenie opcji: nie pokazuj mojego konta w wyszukiwarce.
    3. Jak zacznie myśleć, to zrozumie czemu powyższe punkty nie maja sensu.
    Obawiam się również, że nie ja jedna znam jej nowe dane ups....
    Pozdrawiam więc Janinę Gutowską czyli Belinde ze STAR XD niech zmienia znowu hahaha
    Powodzenia w tej syzyfowej pracy.
    A wracając do Ciebie Salvatore-frajerze, to pamiętaj. Nie obwiniaj kogoś o swoje zbrodnie:)
    Nie próbuj tuszować czego sam się dopuściłeś. Jak już rzucasz mi rękawice upewnij się,że
    masz się czym bronić. Jesteś u mnie na celowniku grubasku. A to czy pociągnę za spust zależy
    od Ciebie. Bądź mądrym psem i podkul ogonek. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia.
    Ps. Z pozdrowieniem to nie prawda,życzę ci ostrej sraki. Nara!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wstawilam go bo mi nie chcial sie wstawić. Nie mam pojecia czemu

      Usuń
  5. kto* nie to Xd literówka
    A propo osoby piszącej z anonima i broniącej tego mitomana. Obstawiam jego żonę. Mylę się? Jak tak
    to pisać. Bo coś za babsko piszesz, za bardzo ślepo bronisz nie patrząc na fakty. No i to odwracanie
    kota ogonem gadką o Julce......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bronię go bo napisałam, że jest możliwe wbicie tyle aktywnosci przez konta? jesteś zalosna skoro wszedzie widzisz obrone albo obraze, moze i pozniej obrazilam julke ale nie bronie salv nawet nie wiem jak on ma bo tak naprawdę mam to w dupie więc nie pisz ze go bronie albo ze jestem jego zona debilko lolz. wypierdalaj do awy bo kurwa nie raz widac ciebie jak sie zachowujesz na awie wiec nie udawaj to kulturalnej. cytując ciebie :) ''chodź się w krzaki ruchać'' tak ostatnio na skwerze pisałaś więc lolz i tu taką kurwa kulturalną udajesz ale ci co cie znają wiedzą ze taka nie jestes :*****

      Usuń
  6. Dlaczego tyle ludzi na tym spotted nie może załatwiać swoich prywatnych spraw między sobą, tylko piszą o tym publicznie?

    OdpowiedzUsuń
  7. to raczej nie prywatna sprawa skoro ktoś publicznie rozwiewa plotki i odjebcie się od juli bo sami nie jesteście lepsi
    nie macie co robic?

    OdpowiedzUsuń
  8. odczepcie sie od kubusia salvatore jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie udawaj, że go nie znasz. Poza tym nie przypominam sobie abym komukolwiek napisała
    wspomniane przez Ciebie słowa. Owszem wyzywam i obrażam, ale jak pisze o ruchaniu, to
    używam tego w kontekście, że ktoś jest ruchany przez kogoś XD Zawsze możesz przedłożyć
    dowody, których wiadomo nie posiadasz. Zdaje sobie sprawę, że jesteś kretynką ograniczoną
    umysłowo, skoro nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Czego nie rozumiesz w zdaniu:
    "przyznał się, że korzystał z błędu na g i wyposażył w ten sposób jeszcze dwa noby i mam
    screeny na to" ? No powiedz? Umiesz Ty czytać ze zrozumieniem, czy brniesz dalej w bagno?
    Ja nie udaje kulturalnej. Gdzie widzisz kulturę w zdaniach : debilka,kretynka itp
    Po co mam używać tu wulgaryzmów jak Ty? Postaram się Ci wytłumaczyć coś najprościej jak umiem
    aby Twój upośledzony umysł to ogarnął ok? Głupiec nie potrafi udawać mądrego i na odwrót.
    Zawsze mimo wszystko coś się wymknie. To, że komuś ostro wygarnę na grze nie oznacza, że to jest moje
    słownictwo jakim operuje na co dzień : ) Ze wstydem muszę przyznać, że zniżam się do poziomu takich
    prostaków jak Ty, aby tylko coś dotarło. Stąd te wszystkie patologiczne odzywki, które są dla
    Ciebie chlebem powszednim. Jakbym pisała zbyt mądrze połowy byś ani Ty ani reszta motłochu nie
    ogarnęła. Jestem osobą wykształconą, ciągle staram się w jakiś sposób poszerzyć wiedzę.
    Posiadam bogate słownictwo i umiem wyrażać swoje myśli. Nie nazywaj tego udawaniem kultury,to
    intelekt głuptasie XD
    Wiem, że się boisz, nie zaprzeczaj. Sprawia mi to ogromną satysfakcję. Inaczej byś podała swoja tożsamość.
    Jesteś dla mnie człowiekiem małego formatu. Tchórzem i idiotką, bo tylko idiota broni
    oszusta mając niezbite dowody. Podsumowując: masz ślepe oczy i głupią głowę.
    Buziaczki imbecylko może jak przestaniesz srać ze strachu odważysz się ujawnić :*:*

    OdpowiedzUsuń